اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

کارخانجات آردسازی زنجان رتبه‌بندی می‌شوند

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان از رتبه‌بندی کارخانجات آرد‌سازی این استان خبر داد.

کارخانجات آردسازی زنجان رتبه‌بندی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول منصوری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت اکیپ تخصصی نظارت بر فعالیت کارخانجات آرد سازی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها متوقف شده بود که در این مدت زمان حرکت و پیشرفت خاصی در این واحدها مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: از سر گیری نظارت اکیپ درجه‌بندی کارخانجات آردسازی از این حیث حائز اهمیت است که در زمان اجرای درجه‌بندی، تحول قابل توجهی در بهبود افزایش فضای استاندارد ذخیره سازی، وضعیت بهداشتی و تکنولوژیکی کارخانجات آرد استان انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: برای آنکه نان با کیفیت به دست همشهریان محترم برسد، باید واحدهای آسیابانی که وظیفه تولید آرد مورد نیاز استان را بر عهده دارند، استانداردهای فنی و بهداشتی مربوطه را رعایت کنند و این امر مستلزم نظارت و بازدید منظم است.

وی افزود: اکیپ مذکور متشکل از نمایندگان شرکت غله، سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و دبیر انجمن کارخانجات آردسازی است و مقرر شده در پایان هر ماه به صورت منظم کارخانجات آردسازی فعال استان را مورد نظارت و بازبینی قرار دهند که نخستین ماموریت ایشان در پایان مرداد ماه سال‌جاری انجام پذیرفت.

منصوری تصریح کرد: ارائه گندم به واحدهای مذکور و به تبع آن ارجاع حواله‌های آرد به تناسب نمره کسب شده و رعایت استانداردهای مدنظر خواهد بود و همین امر انگیزه‌ای برای رفع نواقص و حرکت در مسیر تکامل و استانداردسازی خواهد بود.

وی در خاتمه اشاره کرد: نان‌های تولیدی استان در صدر جدول کیفی نان‌های کشور قرار داشته و همه ارگان‌های متولی امر در راستای تداوم و ارتقای کیفیت نان در تلاش هستند.

انتهای پیام/2308/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول