اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه آرد باقری:

موازی‌کاری دو کارخانه آرد باقری و آرد و نشاسته یاسوج/ لجبازی موجب تعطیلی آرد باقری شد

مدیرعامل کارخانه آرد باقری گفت: موازی‌کاری دو کارخانه آرد باقری و همچنین کارخانه آرد و نشاسه یاسوج به ضرر تولید در استان تمام می‌شود.

موازی‌کاری دو کارخانه آرد باقری و آرد و نشاسته یاسوج/ لجبازی موجب تعطیلی آرد باقری شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بهرام باقری عصر امروز در حاشیه راه‌اندازی مجدد کارخانه 300 تنی آرد باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعطیلی شش ماهه کارخانه آرد باقری نه به دلیل بدهکاری و ورشکستگی بلکه به دلیل لجبازی بوده است.

مدیرعامل کارخانه آرد باقری ابراز کرد: کارخانه ما از خوشنام‌ترین و خوش حساب‌ترین واحدهای تولیدی استان به شمار می‌رود و دلیل مدعا این است که امروز در مراسم افتتاحیه آن مدیر امور شعب بانک ملی استان حضور داشت.

باقری ادامه داد: شش ماه پیش در یک فعل و انفعال سهمیه گندم ما را گرفتند و به کارخانه آرد و نشاسته یاسوج دادند که علت تعطیلی کارخانه ما در این مدت به این دلیل و نه به علت دیگری از جمله ورشکستگی یا بدهکاری بود.

مدیرعامل کارخانه آرد 300 تنی باقری افزود: اصولاً کار کارخانه آرد و نشاسته یاسوج تولید آرد صنعتی است و هیچ ربطی به آرد خبازی ندارد که آقایان سهمیه ما را بر اساس لج‌بازی گرفتند و به کارخانه آرد و نشاسته یاسوج دادند.

این مدیر واحد تولیدی در یاسوج تصریح کرد: کارخانه آرد باقری با ظرفیت 300 تن در روز پیش‌بینی شده که ماهیانه 9 هزار تن تولید آرد خبازی، نول و ستاره‌دار دارد.

باقری افزود: آرد تولیدی ما برای مصارف نانوایی‌ها و قنادی‌ها و واحدهای ماکارونی است که اگر امکان خرید گندم آزاد به ما داده شود قادر به افزایش ظرفیت کارخانه تا دو هزار و 500 تن هستیم.

وی تولید آرد این کارخانه را با کیفیت بالا دانست و گفت: به دلیل این که ماشین‌آلات ما همگی ساخت بهترین کارخانه سازنده آلمان بوده کیفیت آرد تولیدی به تبع بسیار بالا خواهد بود.

وی با انتقاد از موازی‌کاری که اکنون نسبت به تولید آرد در شهر یاسوج وجود دارد، تصریح کرد: چرا باید کارخانه‌ای با ظرفیت 120 تن که تنها مجوز تولید آرد صنعتی را دارد بی‌خود و بی‌جهت به تولید آرد خبازی مبادرت ورزد تا این که با این اقدام همواره یکی از آن‌ها در معرض تعطیلی قرار گیرد.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول