اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت خبر داد

کشف 390 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در سردشت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: 390 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع توسط مأموران اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت کشف و ضبط شد.

کشف 390 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در سردشت

محمدصالح زندش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل آرد در سردشت، اظهار داشت: نظارت و بازرسی به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی شرکت‌ها توسط مأموران اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به تخلف یک پیمانکار حمل آرد در سردشت، تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از این شرکت 390 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

زندش خاطرنشان کرد: پیمانکاران حمل آرد مجاز به عرضه آرد به نانوایان هستند و هر گونه توزیع آرد خارج از این شبکه پیگرد قانونی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت افزود: پیمانکار متخلف حمل آرد پس از شناسایی و تشکیل پرونده تخلف توسط کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت برای صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی با اشاره به صدور حکم نهایی اداره تعزیرات حکومتی در ارتباط با تخلف این پیمانکار، اضافه کرد: این فرد به پرداخت 163 میلیون و 800 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/61010/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول