اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان خبر داد

اجرای 258 هزار نفر ساعت برنامه آموزشی در مرکز الزهرای زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان گفت: 258 هزار و 917 نفر ساعت برنامه آموزشی مصوب در فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان اجرا شده است.

اجرای 258 هزار نفر ساعت برنامه آموزشی در مرکز الزهرای زنجان

پریسا علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌ها و عملیات لازم برای تحقق اهداف سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه آموزشی مصوب مرکز الزهرا در کل سال 550 هزار نفر ساعت آموزش است.

وی ادامه داد: در پنج ماهه نخست سال‌جاری 258 هزار و 917 نفر ساعت برنامه آموزشی مصوب اجرا شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان اجرای برنامه آموزشی مصوب در فنی و حرفه‌ای الزهرا بر حسب نفر دوره اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها در کل سال 2 هزار 500 نفر دوره و در پنج ماهه نخست سال‌جاری یک‌هزار و 547 نفر دوره آموزش است.

وی به فعالیت مراکز ثابت و شعب زیرمجموعه مرکز الزهرا اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت مرکز در کل سال 480 هزار نفر ساعت و در پنج ماهه نخست سال‌جاری 294 هزار و 697 نفر ساعت آموزش است.

علیمردانی به فعالیت و برنامه‌های فنی و حرفه‌ای‌ الزهرا در مناطق روستایی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این فعالیت‌ها در کل سال 70 هزار نفر ساعت و در پنج ماهه نخست سال‌جاری 44 هزار و 125 نفر ساعت آموزش است.

وی اجرای برنامه‌های آموزش‌محور مرکز الزهرا در کل سال را 10 دوره اعلام کرد و اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال‌جاری هفت دوره برنامه آموزش‌محور اجرا شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان به برنامه‌های استاد شاگردی مرکز الزهرا اشاره کرد و افزود: در پنج ماهه نخست سال‌جاری 41 نفر دوره و 10 هزار و 440 نفر ساعت آموزش محقق شده است.

انتهای پیام/73008/ج20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول