اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

آموزش 82 هزار و 621 نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای ایجرود

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: فنی و حرفه‌ای ایجرود در چهار ماهه نخست سال‎جاری 82 هزار و 621 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرده است.

آموزش 82 هزار و 621 نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای ایجرود

محمد حسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود در سال 85 فعالیت خود را در قالب تیم‌های ثابت و سیار آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای ایجرود از سال 90 با چهار کارگاه آموزشی ثابت فعالیت می‌کند، افزود: یک پایگاه آموزشی سیار شهری در بخش حلب فعالیت می‌کند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اضافه کرد: همچنین فنی و حرفه‌ای ایجرود با پنج پایگاه آموزشی روستایی در روستاهای «کوسه‌لر، سعیدآباد، اوچ تپه، خانقاه و ینگه کنده سیدلر» برای اجرای تعهدات آموزشی و رسالت خود را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای ایجرود در سال 91 با هفت نفر مربی و کارشناس فعالیت می‌کرد، گفت: در حال حاضر این مرکز با 18 نفر پرسنل در بخش‌های آموزشی مشغول خدمت‎رسانی به مردم است.

پیری به کارآموزان ثبت شده در سه ماهه نخست سال‎جاری در پورتال فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و اذعان داشت: دوره شهروند الکترونیکی (E.Citizen) با 13 کارآموز زن با 77 ساعت آموزش در مراکز ثابت شهری شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه 11 نفر از بانوان ایجرودی در دوره اتوماسیون اداری درجه 2 شرکت کردند، متذکر شد: این دوره با 104 ساعت آموزش در سه ماه نخست سال‎جاری برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به دوره پرورش‌دهنده گیاهان آپارتمانی اشاره کرد و یادآور شد: این دوره با 112 ساعت آموزش برای 15 نفر از بانوان در قارختلو برگزار شده است.

وی عنوان کرد: دوره رایانه کار ICDL درجه 2 با 32 ساعت آموزش برای 12 نفر از مردان در اداره بهزیستی شهرستان ایجرود برگزار شده است.

پیری به دوره رایانه کار تدوین فیلم و صدا با SSP اشاره کرد و افزود: این دوره با 184 ساعت آموزش برای هشت نفر از مردان در روستای جوقین برگزار شد.

وی به عملکرد سازمان فنی و حرفه‌ای ایجرود در چهار ماهه نخست سال‎جاری اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز 82 هزار و 621 نفر ساعت دوره‌‌های آموزشی مختلف برگزار کرده است.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول