اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سراب:

دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران در سراب ایجاد می‌شود

نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌ها و مذاکرات انجام یافته با مدیران ارشد آموزش و پرورش مقدمات پذیرش دانشجوی دختر و ایجاد دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران در سراب فراهم شده است.

دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران در سراب ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراب اظهار کرد: مجوز این دانشکده اخذ شده و با همکاری فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان در حال تامین مکان و امکانات هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های رایگان مهارتی برای بانون و تربیت نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده خانم از اهداف اصلی این دانشکده خواهد بود.

وی با بیان برنامه‌های ارتقای کارآفرینی زنان جامعه افزود: پذیرش واقع‌بینانه تفاوت‌های طبیعی میان زن و مرد، اعتماد به استعدادها و توانایی‌های خود، هدفمندی و انتخاب برنامه‌های منطقی مهارت‌های کارآفرینی زنان را افزایش می‌دهد.

بهمنی گفت: امیدواریم کلاس‌های رایگان حرفه‌آموزی که توسط موسسات فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود باعث شود تا توانایی‌های بانوان بیشتر تبلور یابد و باعث شود آنها از خودباوری بیشتری برخوردار شوند.

انتهای پیام/60001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول