اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رامیان:

استقرار اداره فنی و حرفه‎ای در رامیان اشتغال را افزایش می‎دهد

معاون فرماندار رامیان گفت: استقرار اداره فنی و حرفه‎ای در سطح شهرستان رامیان به منظور بالا بردن درصد اشتغال ساکنان، به‌ویژه جوانان ضروری است.

استقرار اداره فنی و حرفه‎ای در رامیان اشتغال را افزایش می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یدالله رجب‌لو عصر امروز در دومین جلسه ستاد اشتغال شهرستان رامیان در سال‌جاری اظهار داشت: هم‌اکنون اداره فنی و حرفه‎ای آزادشهر که به صورت مشترک در سطح شهرستان‎های آزادشهر و رامیان فعال است تلاش‎های خوبی را در سطح رامیان به منظور حرفه‎آموزی و اشتغال‎آفرینی ایجاد کرده که به آموزش‎های قالی‌بافی، پرورش قارچ، لوله‎کشی و برق‎کشی صنعتی و ساختمان می‎توان اشاره کرد.

آموزش افراد مستعد برای انجام کار در شهرک صنعتی

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روند ساخت و سازها در شهرک صنعتی رامیان آموزشی‎های فنی و حرفه‎ای نقش موثری در آشنایی افراد با مشاغل مختلف به‌ویژه در حوزه صنعتی دارد و سرمایه‎گذاران و مدیران کارخانجات و کارگاه‎های مستقر در این شهرک‎ها به محض افتتاح مجموعه‎های تولیدی خود با خیالی آسوده نسبت به انتخاب و استخدام افراد کاربلد اقدام کنند.

معاون فرماندار رامیان اضافه کرد: مسئولان دستگاه‎های اجرایی نیازهای آموزشی خود را به منظور بهره‎مندی از نیروهای مستعد آموزش‎دیده به فرمانداری اعلام تا نسبت به تشکیل کلاس‎های فنی و حرفه‎ای مرتبط با آن بخش اقدامات لازم انجام شود.

سهم اشتغال رامیان 974 نفر است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رامیان هم در این جلسه با اشاره به سهم 974 نفری شهرستان در بحث اشتغال ابراز امیدواری کرد: در سایه همکاری و تعامل ادارات این میزان افزایش داشته باشد.

احمد قربانی‎پور اضافه کرد: شهرستان رامیان با توجه به شرایط جغرافیایی و فضاهای طبیعی و امکاناتی که دارد قابلیت اشتغال‌زایی فراوانی دارد که تحقق آن نیازمند داشتن یک برنامه کاری منسجم است و نشست‎های مشترک مسئولان ادارات مختلف با هم ما را به این هدف نزدیک‎تر می‎کند.

در پایان این جلسه مقرر شد یک کارگروه تخصص به منظور سنجش امکانات و نیازهای شغلی شهرستان تشکیل و برنامه‎های ستاد اشتغال با جدیت بیشتر مدیریت شده تا نتیجه‎ای که حاصل می‎شود، مثبت باشد.

انتهای پیام/2307/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول