اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر:

100درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشتغال‌زا است

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر گفت: 100 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشتغال‌زا است و فرهنگ مهارت‌آموزی به منظور ایجاد زیر‌ساخت‌های اشتغال در سطح شهر‌ها باید در میان مردم و به ویژه قشر جوان جامعه نهادینه شود.

100درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشتغال‌زا است

حمیدرضا ایگدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله تعداد بسیاری از جوانان شهرستان خمینی‌شهر زیر پوشش آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای موجود در این شهرستان قرار می‌گیرند، اظهار داشت: این افراد پس از شرکت و قبولی در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای گواهینامه ملی مهارت دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به کاربرد‌های اشتغال‌زایی گواهینامه‌های مهارت اضافه کرد: گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای معتبر است و افراد با در دست داشتن این گواهینامه‌ها می‌توانند در مراکز مختلف مشغول به کار شوند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: 100 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشتغال‌زا است و فرهنگ مهارت‌آموزی به منظور ایجاد زیر‌ساخت‌های اشتغال در سطح شهر‌ها باید در میان مردم و به ویژه قشر جوان جامعه نهادینه شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه آموزش‌های مهارتی در میان جوانان باید متناسب با نیاز‌های شغلی جامعه باشد، ادامه داد: مهارت‌آموزان و کار‌آموزان فنی و حرفه‌ای باید براساس استعداد‌های شغلی موجود در شهر محل سکونت خود زیر پوشش آموزش‌های مهارتی شرکت کنند.

ایگدر با بیان اینکه پایان هفته هم‌زمان با هفته دولت فروشگاه و نمایشگاه دائمی دستاورد‌های کار‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خمینی‌شهر در این شهرستان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: اشتغال‌زایی و ایجاد بستر‌های اشتغال برای کار‌آموزان و مهارت‌آموزان این مراکز از مهم‌ترین اهداف افتتاح این فروشگاه و نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه در این فروشگاه و نمایشگاه دستاورد‌های کار‌آموزان و مهارت‌آموزان در رشته‌های هنر‌های صنایع دستی و طراحی دوخت ارائه می‌شود، متذکر شد: در آینده‌ای نزدیک این فروشگاه و نمایشگاه در سطح استان اصفهان برای ارائه دستاورد‌های مهارت‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول