اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان:

8500 نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای کرمان سنجش شدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: بیش از 8 هزار و 500 نفر در دو آزمون سراسری سنجش و آزمون تفاهمنامه‌ها در سراسر استان کرمان مورد سنجش مهارت قرار گرفتند.

8500 نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای کرمان سنجش شدند

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در سومین آزمون سراسری سنجش مهارت 6 هزار و 406 نفر شامل 4 هزار و 57 مرد و 2 هزار و 349 زن در 194 حرفه آموزشی در 18 حوزه امتحانی مورد سنجش قرار گرفتند.

وی افزود: در تفاهمنامه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی و ... هم 2 هزار و 120 نفر در 28 حرفه آموزشی و در 14 حوزه امتحانی شرکت کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی برای شرکت در آزمون عملی به محل برگزاری آزمون مربوطه خود مراجعه کنند.

ابراهیمی‌نژاد در مورد شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت عنوان کرد: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 است.

به گزارش فارس، نتایج سومین آزمون سراسری سنجش مهارت کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد از طریق سامانه http://azmoon.portaltvto.com  یک هفته بعد از آزمون اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول