اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جشنواره میلاد سرخ در اردبیل:

برجستگی جشنواره میلاد سرخ نگاه موضوعی به فرهنگ اهل بیت است

مدیر جشنواره دو سالانه میلاد سرخ در اردبیل گفت: مهم‌ترین شاخصه و برجستگی جشنواره فیلم میلاد سرخ نگاه موضوعی به فرهنگ ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت با غنای محتوایی است.

برجستگی جشنواره میلاد سرخ نگاه موضوعی به فرهنگ اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شفیع آقامحمدیان عصر امروز در کارگروه آموزشی دو سالانه میلاد سرخ در مجتمع فدک اردبیل اظهار داشت: تفاوتی که این جشنواره با جشنواره‌های دیگر دارد، این است که نگاه و نگرش در این جشنواره موضوعی و محتوایی است و هنرمندان فیلمساز سعی می‌کنند برترین موضوعات و محوریت فرهنگی، هنری را در پیشبرد امور در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره شعاع کار هنرمندان و پرداختن آن به موضوعات و مبانی مختلف گسترده است به طوریکه با محوریت توسعه و گسترش فرهنگ ائمه اطهار سعی می‌شود سینمای برتر ایران جلوه‌ای متفاوت‌تر پیدا کند.

آقامحمدیان با اعلام اینکه یکی از محوریت و موضوع اصلی این جشنواره توجه به حماسه عاشورا و فرهنگ غنی ارزشی در مکتب امام حسین (ع) است، خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصتی را برای فیلمسازان فراهم کرده تا با نگاهی متفاوت‌تر و نافذتر ابعاد این حماسه تاریخی و بی‌نظیر را مورد ارزیابی و توجه قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره با کمک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت دو روز برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این جشنواره سعی می‌شود ارزشمندترین آثار و پخته‌ترین تولیدات هنری و سینمایی از طریق سینما انقلاب اردبیل و مجتمع فرهنگی،‌ هنری فدک در معرض دید و نمایش عمومی قرار گرفته و علاقمندان از وجود این آثار سینمایی ارزشمند بتوانند بهره ببرند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در این جشنواره بیش از 55 اثر منتخب سینماگران به معرض دید عموم گذاشته شده و فردا عصر نیز شاهد اختتامیه این جشنواره در اردبیل می‌باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر جشنواره میلاد سرخ در اردبیل گفت: فیلم‌ها با محوریت زندگی ائمه اطهار به ویژه بزرگ پرچمدار نهضت کربلا حضرت سیدالشهدا و قیام و نهضت آن حضرت در چهار بخش مستندسازی، انیمیشن و ویدئویی تهیه و به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود.

انتهای پیام/62007/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول