اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جشنواره میلاد سرخ:

کیفیت آثار جشنواره میلاد سرخ ارتقا یافته است

مدیر دومین جشنواره سراسری فیلم میلاد سرخ گفت: کیفیت تولید آثار دومین جشنواره دو سالانه فیلم میلاد سرخ به گونه‌ای ارتقا یافته که خود منتقدان و علاقمندان نیز قطعاً به آن اذعان می‌کنند.

کیفیت آثار جشنواره میلاد سرخ ارتقا یافته است

شفیع آقامحمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت:‌ بعد از برگزاری موفقیت‌آمیز اولین جشنواره در سال 90 امسال تصمیم گرفتیم تا برای دومین سال این جشنواره را در محورها و موضوعات متنوع با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار کنیم که آثار ارسالی نشان می‌دهد سطح این جشنواره متنوع و دارای قابلیت‌های ارزشمند است که حکایت از توان و بضاعت هنرمندان ما در تولید آثار ارزشمند و فاخر دارد.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به جشنواره در حال داوری و بازبینی است، تصریح کرد: ما این جشنواره را با همکاری و هماهنگی مسئولان استان به رغم برخی از تنگناهای مالی برگزار می‌کنیم که به حمدالله در برگزاری مناسب این جشنواره کمبودها و نارسایی‌های اعتباری در حد بسیار ضعیف و غیر قابل توجه است.

آقامحمدیان با یادآوری اینکه این دوره از جشنواره نسبت به دو سال گذشته با کیفیت مناسب و پخش مطلوب‌تر برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در این دوره سعی شده است کیفیت تولیدات و آثار ارائه شده در اولویت باشد و آثار برگزیده از طریق برخی مراکز و سینماهای استان اردبیل به معرض دید و نمایش گذاشته شود.

مدیر جشنواره میلاد سرخ فعالیت کمیته‌های مختلف در قالب این جشنواره را یادآور شد و بیان کرد: تجلیل از هنرمندان کشوری یکی از بخش‌های جنبی، مهم و تأثیرگذار این جشنواره است که در آن از چند هنرمند برجسته کشوری و استانی در حد بضاعت و توانمان قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی این جشنواره را در روزهای پنجم تا هفتم شهریورماه در بخش‌های رقابتی فیلم کوتاه و بلند در اردبیل برگزار می‌کنند.

آقامحمدیان یادآور شد: هر چند این جشنواره نام و نشان و اعتباری بر گرفته از فرهنگ عاشورایی و مقام شامخ حضرت سیدالشهدا دارد اما سعی شده است در محورهای مختلف اعم از سیر و سلوک، جشن و اعیاد، پاسداشت و سوگ و رهروان آثار برجسته مورد توجه قرار گرفته و از آنها تجلیل شود.

رئیس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در ادامه سخنان خود گفت: ‌این مرکز در حمایت از این جشنواره‌ها و تولیدات آثار ارزشمند آستین بالا زده به طوریکه امسال سه فیلم سینمایی در دست تهیه داریم و تولیدات ما به شکل مستند و داستانی در اختیار علاقمندان و مخاطبان قرار می‌گیرد.

آقامحمدیان جشنواره میلاد سرخ را یک ظرفیت استثنایی در بروز و ظهور تمام هنرمندان و گسترش، ترویج و تحکیم فرهنگ دینی توصیف کرد و افزود: این جشنواره از نقطه قوت شاخص و ممتازی برخوردار است که در آن دینداری، تدین و پاک سیرتی را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

انتهای پیام/62004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول