اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل:

ارتقای آمادگی نیروهای شهرداری در امدادرسانی ضرورت دارد

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: ارتقای آمادگی نیروهای شهرداری برای مقابله با حوادث و سوانح مختلف ضروری و حیاتی به نظر می‌رسد.

ارتقای آمادگی نیروهای شهرداری در امدادرسانی ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کیومرث اوچی عصر امروز در جریان برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات برای کارکنان شهرداری در اردبیل اظهار داشت: اولین دوره آموزش فوریت‌های پزشکی امداد و کمک‌های اولیه با شرکت بیش از 100 نفر از کارکنان شهرداری اردبیل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی با همکاری جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی مدیریت بحران و پیشگیری شهرداری اردبیل، کاهش خطرپذیری و ایمن‌سازی شهر و جامعه و همچنین کاهش هزینه‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه و مقابله با آن است.

اوچی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع مدیریت بحران و پیشگیری از مقوله‌های پیچیده‌ای است که به کارایی، تدبیر خردمندانه و هماهنگی بالا نیاز دارد.

این مسئول، لازمه مدیریت بحران را برنامه‌ریزی محلی دانست و اضافه کرد: در راستای راه‌اندازی مدیریت بحران و پیشگیری، شهرداری اردبیل در سال‌جاری اولین دوره آموزشی را با عنوان فوریت‌های پزشکی، امداد و کمک‌های اولیه با همکاری هلال‌احمر استان اردبیل و با شرکت بیش از 100 نفر از کارکنان شهرداری اردبیل برگزار کرد.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری هلال‌احمر اردبیل با اشاره به برگزاری سه دوره دیگر در این خصوص در طول سال 92، بیان کرد: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه طبیعی و ارتقای سطح آگاهی در برابر حوادث و سوانح است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل با تأکید بر اهمیت زیاد مدیریت و پیشگیری از بحران، بحث آموزش را مناسب‌ترین شیوه در ارتباط با این مقوله خواند.

اوچی در ادامه یادآور شد: امیدواریم برگزاری این دوره‌ها در کنار افزایش آمادگی نیروها به زمینه‌سازی حضور به موقع امدادگران در هنگام بروز حوادث و سوانح منجر شود.

وی با یادآوری اینکه شهرداری در اکثر حوزه‌ها خدمات متفاوتی را به شهروندان ارائه می‌کند، گفت: این خدمات شامل امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/62004/ذ30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول