اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

اختصاص 12 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های شهرداری آبادان

شهردار آبادان از اختصاص بالغ بر 12 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرداری خبر داد.

اختصاص 12 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های شهرداری آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در مراسم افتتاح 12 پروژه‌ شهرداری که با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امروز به دلیل کمی وقت تنها موفق شدیم پنج پروژه را به صورت نمادین افتتاح کنیم.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهدای شهرداری در سال 89 کلنگ‌زنی و با اعتبار 300 میلیون تومانی آغاز شد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: برای این پروژه همچنین 650 میلیون تومان از اعتبار جاری شهرداری و 650 میلیون تومان دیگر از اعتبارات دولتی هزینه شد.

وی با اشاره به پروژه ساخت سالن چند منظوره تصریح کرد: این سالن نیز به مساحت 4 هزار و 200 مترمربع مساحت و زیربنای یک‌هزار و 260 متر زیربنا احداث شده است.

شیرازی در ادامه با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزش بانوان باید به شکل استاندارد 3.5 مترمربع باشد، خاطرنشان کرد: این سرانه در آبادان تنها دو متر است.

وی همچنین با اشاره به افتخار آفرینی تیم فوتبال بانوان آبادان در سطح کشور عنوان کرد: این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد که امیدواریم با درایت اداره ورزش و جوانان شهرستان در تخصیص سالن ورزشی به آنها مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.

شهردار آبادان اضافه کرد: پروژه بلوار هسته‌ای نیز در مجموع بیش از 2 میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار هزینه دربرداشته است.

به گفته وی 400 میلیون تومان آن از اعتبارات استانی، 350 میلیون تومان از اعتبارات دولتی و 2 میلیارد تومان از اعتبارات جاری شهرداری است.

شیرازی با اشاره به پروژه دیگر شهرداری خاطرنشان کرد: بلوار بوستان شهید یاسینی که در محل فیه آبادان واقع شده است نیز حدود یک میلیارد تومان از اعتبارات جاری شهرداری را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به پروژه بلوار شهید قنوتی عنوان کرد: این پروژه‌ها که سال‌ها رنگ سکون به خود گرفته بود نیز حدود 600 میلیون تومان اعتبار تملک دارایی شهرداری را به خود اختصاص داده و در مجموع یک‌میلیارد و 280 میلیون تومان اعتبار در برگرفته است.

مدیر سامانه شهری آبادان همچنین با اشاره به پروژه بوستان غنچه در محل کوی کارگر گفت: این پروژه نیز 800 میلیون تومان اعتبار را از محل اعتبارات جاری شهرداری هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه بوستان شهدای گمنام در محل محوطه دانشگاه آزاد اسلامی نیز از دیگر پروژه‌هاست، افزود: این پروژه 2 هکتاری نیز 530 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات جاری شهرداری دربرگرفته است.

به گفته شیرازی روکش آسفالت کنارپلیت پالایشگاه با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان، پروژه ساختمان جدید شهرداری با اعتبار 120 میلیون تومانی و احداث سه سرویس بهداشتی در سه نقطه از شهر با اعتبار 12 میلیون تومانی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز شهرداری هستند.

انتهای پیام/72001/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول