اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کوثر:

برطرف کردن مشکلات ترافیکی و سهولت تردد اولویت کار شهرداری است

شهردار شهرستان کوثر گفت: رفع مشکلات ترافیکی و سهولت تردد مردم شهرستان با ایجاد راه‌های مناسب و آسفالت‌ و جدول‌گذاری معابر اولویت کار شهرداری است.

برطرف کردن مشکلات ترافیکی و سهولت تردد اولویت کار شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود شهبازی ظهر امروز در مراسم افتتاح آسفالت بازارها و خیابان‌های منطقه دو شهر گیوی که به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان کوثر، مسئولان ادارات و جمعی از اهالی شهر گیوی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم شهرستان قرار گرفت.

وی یادآور شد: با افتتاح این پروژه اهالی این منطقه در خصوص بروز ترافیک و همچنین مشکلات آسفالت در خیابان‌های شهر هیچ مشکلی نخواهند داشت.

شهردار شهرستان کوثر افزود: رفع مشکلات ترافیکی و سهولت تردد مردم شهرستان با ایجاد راه‌های مناسب و آسفالت‌ و جدول‌گذاری معابر اولویت کار شهرداری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین راستا علاوه بر آسفالت بازار شهر گیوی، رنگ‌کاری و نقاشی جداول بین شهری و خیابان‌ها و خط کشی خیابان‌ها از جمله پروژه‌هایی است که با اعتبار مذکور و با همکاری شهروندان شهر گیوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار شهرستان کوثر در پایان سخنان خود ابراز داشت: در ادامه فعالیت‌ها و در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه و رفع مشکلات و نواقص موجود و در آستانه فرا‌رسیدن فصل پاییز و مهر ماه که همزمان با بازگشایی مدارس است، عملیات رنگ‌کاری و نقاشی خیابان اصلی گیوی در تمامی نقاط این منطقه اعم از شهر و روستا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/62005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول