اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نزدیکی آبهای ابوموسی محقق شد

امدادرسانی به لنج باری حامل 6 سرنشین در آب‌های خلیج فارس

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از امدادرسانی به یک لنج باری حامل محموله برنج و چای در آبهای خلیج فارس و نجات 6 سرنشین آن خبر داد.

امدادرسانی به لنج باری حامل 6 سرنشین در آب‌های خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نوفرستی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران درباره جزئیات حادثه اظهار داشت: بنا بر اعلام مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی ابوموسی این لنج باری ساعت 35 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه، سوم شهریورماه) اعلام اضطرار کرد که بلافاصله تیم جستجو و نجات به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این لنج باری حامل محموله برنج و چای از دبی به سمت بندرعباس در حرکت بود، که به علت نقص فنی دچار مشکل شد و از ادامه مسیر باز ماند.

به گفته نوفرستی، برج کنترل ابوموسی پس از اطلاع از وقوع حادثه با شناورهای عبوری در منطقه هماهنگی به عمل آورد، بر همین اساس، لندیگ کرافت پارس 102 که در حال عبور از آن منطقه بود، حوالی ساعت 2:25 صبح به کمک این لنج باری شتافت.

وی اضافه کرد: لندیگ کرافت پارس 102 توانست با تامین ابزار یدکی مورد نیاز، لنج باری را از غرق شدن نجات داده و به مسیر خود که به سمت عجمان بود، ادامه دهد و لنج مضطر نیز جهت رفع نقص فنی در نزدیکی جزیره ابوموسی لنگر انداخته است.

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، شش سرنشین این لنج باری در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/2310/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول