اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خواستار شد

افزایش احساس مسئولیت در حوزه بهداشت و درمان

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: هر چه احساس مسئولیت در حوزه درمان بیشتر شود، مردم برخوردارتر و بهره‎مندتر می‌شوند.

افزایش احساس مسئولیت در حوزه بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز دندانپزشکی و دیابت مرکز گلستان با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری وظیفه پزشکان است، اظهار داشت: این رویکرد تنها با زندگی کردن در میان مردم محقق نمی‎شود، بلکه مردمی‌بودن و مسئولیت‎پذیری پزشکان می‎تواند در حل مشکلات موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه انجام وظیفه و خدمت صادقانه به مردم باید اولویت مسئولان باشد، تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم باید از رویکردهای دولت اسلامی باشد.

جهان بشری باید به قانون انسانیت عمل کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به معضلی که اکنون بشریت را تهدید می‎کند اشاره و خاطرنشان کرد: در جهانی زندگی می‎کنیم که قانون جنگل در آن حاکم است، با وجود آنکه مادران، اطبا و پرستاران زیادی تلاش می‎کنند تا جان یک انسان را نجات دهند اما در گوشه‎ای، انسان‎های برومند و پرورش‌یافته به راحتی توسط مستکبران قتل‌ عام می‎شوند و کسی نیست که نسبت به وضعیت موجود رسیدگی و برخورد کند.

جمشیدی افزود: بیش از 65 سال مردم مظلوم فلسطین از حقوق مسلم خود محروم هستند، آواره و بی‎خانمان شده و قتل ‎‌عام می‎شوند آنچه اکنون لازم است که جهان بشری بداند و به آن عمل کند، قانون انسانیت است، این چه ادبیات زورگویانه‎ای است که یک رئیس‎جمهور نامبارک قاتل از بند آزاد می‎شود ولی رئیس‎جمهور منتخب مردم که قانونی است به بند کشیده می‎شود. این‌چنین قانون جنگلی در جامعه بشری و در نظام بین‎المللی حاکم است.

جامعه پزشکی نباید نسل‎کشی در جهان را تحمل و در برابر آن سکوت کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه جامعه پزشکی نباید نسل‎کشی در جهان را تحمل و در برابر آن سکوت کند، خاطرنشان کرد: تفکر صهیونیستی درصدد است که خواسته‎های نفسانی، نژادپرستی، استکبارستیزی، قتل‌ عام، غارت اموال و نسل‎کشی را به نقطه عملیاتی برساند، لذا نباید کسانی که در حوزه سلامت کار می‎کنند بگذارند این فاجعه تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول