اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد گرامیداشت هفته دولت در گلستان مطرح کرد

شکوفایی 1500 پروژه هفته دولت در شهرهای 14گانه گلستان

جانشین ستاد گرامیداشت هفته دولت در گلستان از افتتاح بیش از یک‎هزار و 500 پروژه با اعتباری بیش از 2 هزار میلیارد ریال در شهرهای 14گانه گلستان خبر داد.

شکوفایی 1500 پروژه هفته دولت در شهرهای 14گانه گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‎های هفته دولت در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: اکثر پروژه‎های قابل افتتاح هفته دولت در بخش‎های مختلف فرهنگی، عمرانی و اقتصادی بوده است.

وی در خصوص تعداد پروژه‎ها به تفکیک شهرستان‎های گلستان تصریح کرد: در کردکوی 79 پروژه، بندرترکمن 28 پروژه، بندرگز 35 پروژه، گمیشان 22 پروژه، گرگان 282 پروژه، مراوه‎تپه 39 پروژه، کلاله 43 پروژه، آق‎قلا 96 پروژه، علی‎آبادکتول 178 پروژه، رامیان 41 پروژه، آزادشهر 64 پروژه، مینودشت 43 پروژه، گنبدکاووس 135 پروژه و گالیکش 71 پروژه در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

به گفته جمشیدی علاوه بر پروژه‎های مذکور 368 پروژه اقتصادی نیز در سطح استان افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد.

ولایتمداری و استکبارستیزی مهمترین شاخصه‎های رجایی و باهنر

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان مهمترین شاخصه‎های شهیدان رجایی و باهنر را در ولایتمداری، خدمت‎رسانی و استکبارستیزی آنها دانست و ابراز داشت: همه مسئولان و خدمتگزاران نظام دینی باید مولفه‎های ارزشمند شهدای دولت را سرلوحه کار خود قرار دهند و در خط ولایت گام بردارند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه مسئولیت‎ها نباید طعمه‎ای برای رسیدن به قدرت باشد، متذکر شد: هفته دولت یادآور خدمات شایسته شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم و پایبندی به آموزه‎های دینی است.

خدمتگزاران به نظام اسلامی فقط محدود به هفته دولت و یا ایام خاص نمی‎شود

وی افزود: خدمتگزاران به نظام اسلامی همواره باید در خدمت به مردم و حل مشکلات آنها گام بردارند و این خصیصه‎ها فقط محدود به هفته دولت و یا ایام خاص نمی‎شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در خصوص میزبانی گلستان برای یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی خاطرنشان کرد: این اجلاس هشتم و نهم آبان ماه امسال به میزبانی گلستان برگزار خواهد شد که این ظرفیت ارزشمند معنوی می‎تواند دریچه‎ای برای به فعلیت رساندن و معرفی استعدادهای استان گلستان باشد.

انتهای پیام/83001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول