اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین اعلام کرد

پذیرش دانشجوی خبرنگاری در مرکز علمی و کاربردی قزوین

رئیس خانه مطبوعات قزوین از پذیرش دانشجو در رشته خبرنگاری در مرکز علمی و کاربردی قزوین هم‌زمان با مهر‌ ماه جاری خبر داد.

پذیرش دانشجوی خبرنگاری در مرکز علمی و کاربردی قزوین

علی علیمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: ارتقای جایگاه رسانه‌ها در هر جامعه‌ای بستگی به نگاه متولیان جامعه مذکور داشته که بتوانند جایگاه رسانه‌ها را تبیین کنند.

رئیس خانه مطبوعات قزوین با بیان اینکه مسئولان فرهنگی باید تلاش جدی برای ارتقای فرهنگ جامعه داشته باشند، ابراز داشت: با توجه به حساسیت مهم عرصه رسانه‌ و خبر فرهنگ‌سازی در زمینه رسانه می‌تواند به رشد کیفی خبرنگاران کمک کرده و اثرگذار واقع شود.

رئیس خانه مطبوعات قزوین با بیان اینکه صنعت روزنامه‌نگاری از ابتدا در تسخیر دنیای غرب بوده و بر اساس الگوهای آنان اداره شده است، ابراز داشت: اینکه بتوان رسانه‌ها را در جامعه تعالی بخشید و از آنان برای شناساندن هویت پلید غرب بهره‌ برد، جزو سیاست‌های مهم است چرا که خبرنگاران در خط مقدم نبرد فرهنگی وظیفه تبیین حقایق را بر عهده دارند.

رئیس خانه مطبوعات قزوین با بیان اینکه ساختار‌های اداری، سیاسی و اجتماعی با وقوع هر انقلاب تغییر پیدا می‌کند، ابراز داشت: انقلاب اسلامی نیز از بدو پیروزی پایه‌ها و موازین دینی و مردم‌سالاری را در جامعه ترویج داد و خبرنگاران و اهالی رسانه نیز به همین دلیل پیام‌آوران خبر و اطلاع‌رسانی صحیح در جامعه اسلامی هستند.

علیمحمدی به اتخاذ سازوکارهای جدید برای ارایه آموزش‌ها به اهالی رسانه و مطبوعات در سطح استان قزوین پرداخت و تصریح کرد: در حال حاضر مرکز آموزش علمی و کاربردی قزوین از ترم بهمن‌ ماه نسبت به جذب دانشجویان برای تحصیل در رشته خبرنگاری اقدام کرده است.

رئیس خانه مطبوعات قزوین خاطرنشان کرد: مرکز آموزشی علمی و کاربردی استان قزوین از مهر‌ ماه سال جاری در پنج رشته جدید اعم از فرهنگ، رسانه و خبرنگاری اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی پودمانی می‌کند.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول