اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دو هفته تأخیر

جشن روز خبرنگار در قزوین برگزار شد

به منظور پاسداشت مقام خبرنگار جشن روز خبرنگار با دو هفته تأخیر در قزوین برگزار شد.

جشن روز خبرنگار در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به منظور پاسداشت مقام خبرنگار جشن روز خبرنگار امروز با حضور پدرام پاک‌آیین مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه‌ استان در سرای تاریخی سعدالسلطنه برگزار شد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام و جایگاه خبرنگاران بر تخصصی و حرفه‌ای‌تر شدن حوزه اطلاع‌رسانی در کشور تأکید کرد.

پاک‌آیین حرفه خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت و خطیر دانست و رتبه‌‌‌‌بندی شدن عملکرد فعالان رسانه‌ای، به ویژه خبرنگاران را اقدامی مهم در راستای پیشرفت آنان ذکر کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی سیستمی برای ارزیابی عملکرد مطبوعات و رسانه‌های کشور به همت سرای روزنامه‌نگاران خبر داد و گفت: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش روزنامه‌نگاری برای خبرنگاران در کشور افزایش می‌یابد.

شهردار قزوین نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و ارج نهادن به حوزه خطیر اطلاع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسانی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در حوزه اطلاع‌رسانی شاهد پیشرفت ایده‌آلی بودیم.

مسعود نصرتی با اشاره به پرداخت‌ها و نوشتار رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ابراز امیدواری کرد؛ تمام افراد و دستگاه‌ها وظایف خود را برای رساندن قزوین به جایگاه ملی و بین‌المللی این شهر و جبران عقب‌ماندگی‌ها به انجام برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌هایی که همتی ارزشمند در برگزاری این مراسم داشتند، اظهار کرد: برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در کنار کارگاه‌ها و کلاس‌های روزنامه‌نگاری گامی مهم در راستای تربیت خبرنگاران حرفه‌ای است.

محمدحسین شفیعی‌ها افزود: با افزایش سطح مهارت اهالی رسانه، دانش عموم مردم از جامعه افزایش می‌یابد و چون در عصر حاضر مطالباتشان از رسانه‌ها بیشتر شده، رضایتمندی کاملی از عملکرد آنان دارند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین نیز در ابتدای این مراسم گزارشی از روند برگزاری نخستین جشنواره فصلی مطبوعات ارائه داد.

علی علی‌محمدی از شهردار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر برگزاری این برنامه تشکر کرد.

در این مراسم از 18 برگزیده نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان قزوین تقدیر شد و شهرداری قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار مرحوم علی رضایی‌پور از خانواده وی تقدیر کردند.

در این مراسم همچنین داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر سوم و چهارم، شهردار، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و دیگر مسئولان استان حضور داشتند.

انتهای پیام/2667/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول