اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان هشدار داد

خطر افزایش معتادان شیشه‏ای در زنجان

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: تعداد معتادان شیشه‏ای در استان زنجان رو به افزایش است.

خطر افزایش معتادان شیشه‏ای در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضایی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مردم استان زنجان انتظار جمع‏آوری معتادان را از سطح شهر دارند.

وی با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان به منظور ایجاد مرکز نگهداری معتادان از سوی استانداری به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تخصیص یافته بود، تصریح کرد: این اعتبار به حساب شهرداری واریز شد تا از آن طریق نیز به حساب شورا واریز شود.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری از عودت اعتبار مذکور به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر امتناع می‎کند، افزود: شهرداری باید این اعتبار را عودت دهد چراکه این طرح یک کار فرهنگی است و از خود شهرداری انتظار می‏رود برای حمایت از طرح اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه در تاریخ نهم مرداد ماه سال‌جاری شماره حساب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به شهرداری زنجان اعلام شده است، ادامه داد: تاکنون پاسخی از شهرداری در این راستا نشنیده‏ایم.

رضایی با بیان اینکه مشکل معتادان شیشه‏ای در کمپ‏ها و مراکز درمانی استان زنجان برطرف نمی‏شود، متذکر شد: این موضوع در حال حاضر زنان و کودکان 15 ساله را نیز دربرمی‏گیرد.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول