اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هریس:

مبارزه با مواد مخدر از ارزشمندترین فعالیت‌های انتظامی و فرهنگی است

فرمانده انتظامی هریس گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر یکی از ارزشمندترین فعالیت‌های انتظامی و فرهنگی است که امروزه در کشور می‌توانیم شاهد آن باشیم.

مبارزه با مواد مخدر از ارزشمندترین فعالیت‌های انتظامی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، جعفر رزاقی بعد از ظهر در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: بهترین راه مبارزه با مواد مخدر، آموزش همگانی و پیشگیری از آن است.

فرمانده انتظامی هریس با بیان اینکه توزیع مواد مخدر روانگردان در سطح جهان و آلوده کردن جوانان به این ماده خانمانسوز یکی از راهکارهای استکبار جهانی برای برتری بر جهان است، گفت: در کشور ما نیز دشمن قصد دارد با به انحراف کشاندن جوانان ایران اسلامی و دور کردن آنها از ارزش‌های دینی، پایه‌های مستحکم انقلاب اسلامی را سست کند از این رو فعالیت در عرصه مبارزه با مواد مخدر کار بزرگ و مقدسی است.

وی افزود: این مبارزه از آن جهت بزرگ و مقدس است که نه تنها نجات یک فرد بلکه نجات خانواده و به تبع آن نجات جامعه را به دنبال دارد و ما باید در بخش سلامت عمومی و امنیت روانی جامعه، آرامش‌دهنده به جامعه باشیم و ریشه‌های بروز آسیب و فساد را از جامعه پاک کنیم.

رزاقی گفت: بنابراین وظیفه هر نهاد، تشکل دولتی و خصوصی؛ آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌های آنها نسبت به اثرات سوء استفاده از مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: با عاملان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی برخورد بسیار قاطعی صورت می‌گیرد و در این راستا شدیدترین اقدامات انجام شده و می‌شود.

فرمانده انتظامی هریس تاکید کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر یکی از ارزشمندترین فعالیت‌های انتظامی و فرهنگی است که امروزه در کشور می‌توانیم شاهد آن باشیم.

رزاقی تصریح کرد: هرچه نقض مقررات بیشتر در جامعه صورت گیرد امنیت اجتماعی تضعیف می‌شود.

در ادامه این جلسه، حمیدعلی باغبان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در خصوص چگونگی شناسایی انواع مواد مخدر و مضرات آن و وظیفه پلیس در مقابله با مواد مخدر برای اعضای جلسه مطالبی را ارائه کرد.

وی افزود: پلیس به‌طور شبانه‌روز در خدمت مردم بوده و آمادگی لازم را برای ارائه هرگونه خدمات در خصوص مشاوره در امر مبارزه با مواد مخدر در ادارات، مدارس و غیره داشته و نیازمند همکاری با ادارات و سایر دستگاه‌های دولتی است.

انتهای پیام/60001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول