اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 8 پروژه عمرانی، فرهنگی و تفریحی در بندر امام

شهردار بندرامام خمینی(ره) از افتتاح 8 پروژه عمرانی، فرهنگی و تفریحی با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

افتتاح 8 پروژه عمرانی، فرهنگی و تفریحی در بندر امام

علی گلمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرامام اظهار کرد: هشت پروژه عمرانی، فرهنگی و تفریحی با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال و با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در بندر امام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این برنامه به مناسبت هفته دولت محقق خواهد شد، افزود: این پروژه‌ها شامل فاز نخست اصلاح هندسی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای با صرف هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ریال، ترمینال مسافربری برون شهری شهید صدوقی با اعتباری بیش از 4 میلیارد ریال، فاز دوم مجتمع فرهنگی، تفریحی خلیج فارس با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال و فاز دوم پارک ساحلی شهدای انرژی هسته‌ای با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال مهم‌ترین این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

شهردار بندر امام خمینی (ره) اضافه کرد: باغ وحش و پرندگان با صرف هزینه‌ای بیش از 4 میلیارد ریال، پنج قطعه زمین چمن مصنوعی با صرف اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی مجموعه اداری شهرداری بندر امام (ره) با اعتباری حدود 2 میلیارد ریال و حسینیه شیفتگان ولایت با صرف هزینه‌ای بیش از 5 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که عصر امروز به مناسبت هفته دولت در بندر امام خمینی (ره) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان عنوان کرد: شهرداری بندر امام در راستای خدمت‌رسانی و ایجاد تحول و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای رفاه حال شهروندان و توسعه این شهر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول