اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده خبر داد

اجرای 27 پروژه آبخیزداری و کشاورزی در شهرستان خدابنده

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: 27 پروژه در بخش‌های آبخیزداری و کشاورزی در این شهرستان اجرا شده است.

اجرای 27 پروژه آبخیزداری و کشاورزی در شهرستان خدابنده

علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خدابنده با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته 232 پروژه در بخش کشاورزی با اعتبار 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی اجرایی شده است.

وی افزود: اجرای آبیاری تحت فشار و آبیاری نوین کشاورزی در سطح 14 هزار و 200 هکتار زمین کشاورزی از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اجرای 27 پروژه در بخش‌های آبخیزداری و کشاورزی در این شهرستان تصریح کرد: طرح توسعه کشاروزی با 187 میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی 900 نفر از اقدام‌های دیگر صورت گرفته در بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

وی به آماده‌سازی و اتمام عملیات ساختمان سد تالوار با هزینه‌ای بیش از 105 میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: اجرای کانال‌های انتقال آب نیز با اعتبار 83.5 میلیارد ریال طی سال‌های گذشته انجام شد.

یوسفی با بیان اینکه طی هشت سال دولت نهم و دهم اعتبارات تملک سرمایه‌ای و دارایی استانی به شهرستان بیش از 275 درصد نسبت به کل 26 سال قبل رشد داشته است، گفت: در بخش مسکن مهر 295 واحد مسکونی در شهر قیدار اجرا و مقدمات ساخت 300 واحد در شهر قیدار آغاز شده است.

وی اضافه کرد: 825 واحد مسکونی نیز در شهرهای زرین‌رود، گرماب، سهرورد و سجاس به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای اشتغالزایی در این شهرستان اضافه کرد: در هشت سال گذشته برای 17 هزار و 121 نفر در سطح شهرستان اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: این نامگذاری‌ها آثار و برکات ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

فرماندار شهرستان خدابنده افزود: مدیران این شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده کرده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آورند.

وی با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول