اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی دماوند خبر داد

بهره‏برداری از 23 پروژه کشاورزی در بام ایران/ اشتغال‏زایی برای 336 نفر

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از بهره‏برداری 23 پروژه کشاورزی در بام ایران به مناسبت هفته دولت خبر داد که قابلیت اشتغال‏زایی مستقیم برای 336 نفر را دارند.

بهره‏برداری از 23 پروژه کشاورزی در بام ایران/ اشتغال‏زایی برای 336 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا خلیلی عصر امروز در حاشیه بهره‏برداری از شماری از پروژه‏های جهاد کشاورزی شهرستان دماوند که با حضور معاون اداری ـ مالی فرماندار شهرستان دماوند، امام جمعه آبسرد و تعداد دیگری از مسئولان شهرستان به صورت نمادین انجام شد، در جمع خبرنگاران، از بهره‏برداری 23 پروژه کشاورزی در دماوند با اعتباری نزدیک به 57 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: اشتغال‏زایی این طرح‏ها به طور مستقیم، 336 نفر و به طور غیرمستقیم، هزار و 791 نفر است.

وی بیان کرد: این پروژه‏ها مربوط به بخش‏های کشاورزی، دام، طیور، شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، اداره فنی و زیربنایی و دامپزشکی است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برای این پروژه‏ها، 91 میلیارد و 432 میلیون ریال تسهیلات دولتی و 34 میلیارد و 43 میلیون ریال تسهیلات بانکی تعلق گرفته و 14 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز آورده‏های مجریان طرح‏ها بوده است.

انتهای پیام/2568/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول