اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

کشاورزی اولویت اختصاص اعتبارات در جیرفت است

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به مشکلات بخش کشاورزی در این شهرستان اولویت نخست اختصاص اعتبارات به جهاد کشاورزی، تأمین آب شرب شهری و روستایی، برق و نیازهای اولیه است.

کشاورزی اولویت اختصاص اعتبارات در جیرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون در حال یک جنگ تمام عیار اقتصادی با استکبار جهانی هستیم.

وی در بحث اختصاص اعتبارات شهرستان جیرفت افزود: در سال گذشته 18 درصد اعتبارات به دلیل وجود تحریم‌ها تحقق پیدا نکرده است و از همین نظر مشکلات بسیاری را متحمل شدیم.

غنچه‌پور تصریح کرد: در این شرایط باید با تدبیر و مدیریت صحیح مسئولان جلوی تمام رویدادهایی که ممکن است در آینده رخ دهد، گرفته شده و کمبودها و خلأهای موجود جبران شود تا بتوان مانند همیشه از این چالش‌ها نیز عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر شهرستان جیرفت پس از شهرستان کرمان در جایگاه دوم اعتبارات قرار داشته است، اضافه کرد: این اعتبارات، تملک و دارایی بوده که 88 درصد آن ملی است و ادارات و دستگاه‌ها باید از این کانال آن را پیگیری کنند.

غنچه‌پور آنچه را که امروز میان دستگاه‌ها توزیع می‌شود از قسمت 12 درصد تملک دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات بخش کشاورزی اولویت نخست اختصاص اعتبارات به جهاد کشاورزی، تأمین آب شرب شهری و روستایی، برق و نیازهای اولیه است.

فرماندار جیرفت با توجه به اینکه به هیچ وجه در سال جاری پروژه جدید تعریف نمی‌شود، گفت: باید اختصاص اعتبارات در بخش کارها و پروژه‌های نیمه‌تمام انجام شود، زیرا پروژه‌ها کاملاً مشخص و تعریف شده هستند و فرمانداری هیچ دخل و تصرفی در آنها ندارد.

غنچه‌پور ادامه داد: شاخص‌ها کاملاً در نظر گرفته شده و طی چند ماه کار کارشناسانه بررسی‌های لازم در زمینه اختصاص اعتبارات انجام گرفته است بر همین اساس باید مدیران تلاش کنند تا بودجه خود را به نحو احسن مدیریت کنند.

وی میزان اعتبارات الزامات شهرستان جیرفت به عنوان دومین جایگاه در استان کرمان را 18 میلیارد و 924 میلیون و 200 هزار تومان خواند و افزود: همچنین 7 میلیارد و 375 میلیون تومان مصوبات خاص اختصاص داده شده است.

غنچه‌پور با بیان اینکه امیدواریم اداره ثبت احوال با اختصاص این اعتبارات بتواند ساختمان نیمه‌کاره اداره را به اتمام برساند، خاطر نشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی نیز باید در اختصاص اعتبارات خود احداث خانه‌های عالم را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی باید بازسازی مزارهای شهدا را مدنظر قرار دهد، اظهار کرد: در اختصاص اعتبار به ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

غنچه‌پور بیشترین اختصاص اعتبار را برای اداره راه و شهرسازی ذکر کرد و گفت: انجام عملیات توسعه فرودگاه شهرستان جیرفت رو به اتمام است و امیدواریم به زودی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/80001/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول