اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

4 طرح کشاورزی در سمنان و سرخه افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت، چهار طرح بخش کشاورزی در شهرستان‏های سمنان و سرخه افتتاح شد.

4 طرح کشاورزی در سمنان و سرخه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار سمنان، مسئولان بخش کشاورزی، فرمانداران و دیگر مسئولان شهرستان‏های سمنان و سرخه، چهار طرح بخش کشاورزی در این شهرستان‏ها به بهره‏برداری رسید.

در این روز، طرح‏های احداث 12 غرفه فروش محصولات کشاورزی و دیگر اقلام مورد نیاز شهروندان در محل مسکن مهر شهرستان سمنان با زیربنای 290 مترمربع بهره‏برداری شد.

این پروژه با صرف هزینه سه میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و منابع داخلی اتحادیه تعاون روستایی شهرستان سمنان با ایجاد شغل برای 12 نفر اجرا شده است.

همچنین شرکت پخش شیمی داروی پارسیان در محل شهرک صنعتی سمنان برای ارائه پنج هزار واحد دارو، واکسن و مواد بیولوژیک بهره‏برداری شد.

این واحد تولیدی با توزیع سالانه 500 تن و هزینه 10 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی با ایجاد شغل برای 14 نفر و با هدف ارائه خدمت به دامداران احداث شده است.

در ادامه، طرحی با سرمایه‏گذاری 18 میلیارد و 598 میلیون ریال از محل تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی و آورده شخصی با هدف تولید 2 هزار و 670 تن شیر و 44 تن گوشت قرمز و ایجاد شغل برای 15 نفر به بهره‏برداری رسید.

افتتاح هم‏‏زمان یک واحد مرغ‏داری گوشتی 15 هزار قطعه‏ای در منطقه افتر با چند پروژه دیگر شهرستان سرخه با سرمایه‏گذاری 2 میلیارد و 112 میلیون ریالی و تولید سالانه 120 تن گوشت سفید و ایجاد شغل برای سه نفر هم امروز انجام شد.

انتهای پیام/2249/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول