اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

تکرار / رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد

ساخت 400 فضای ورزشی ویژه دانش‌‌آموزان کشور

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: یکی از سیاست‎های اصلی ما در طی چهار سال گذشته، ساخت 400 فضای ورزشی به منظور ارتقای سطح جسمی و روحی دانش‎آموزان بوده است.

ساخت 400 فضای ورزشی ویژه دانش‌‌آموزان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرتضی رئیسی عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه متمرکز 64 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی شهرستان آزادشهر که به مناسبت هفته دولت در دبیرستان شبانه‎روزی تازه تاسیس «شهید علی کوهی» نوده‎خاندوز برگزار می‌شد، اظهار داشت: محرومیت‎زدایی و توجه به دانش‌آموزان مناطق محروم، برقراری عدالت آموزشی برای پسران و دختران دانش‌آموز و توجه به نوسازی، مرمت و ایمن‎سازی مجموعه‎های آموزشی فرسوده از اولویت‎های اصلی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در چهار ساله گذشته بوده که الحمدالله اقدامات خوبی صورت گرفته و مجموعه‎های آموزشی مناسبی در نقاط مختلف کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده که نمونه بارز آن ساخت 30 مجموعه آموزشی در سطح استان گلستان در طی شش ماهه اول سال است.

رئیسی اضافه کرد: برای ایجاد فضاهای مناسب آموزشی همکاری و تعامل دستگاه‎های اجرایی بسیار مهم است و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی در این زمینه با ادارات آموزش و پرورش شهرستان‎ها همکاری داشته باشند تا روند ساخت و ساز با سرعت بیشتر و به شکل مطلوب‎تری پیگیری شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از سیاست‎های اصلی ما در طی چهار سال گذشته توجه به فضاهای ورزشی مدارس کشور به منظور ارتقای سطح جسمی و روحی دانش‎آموزان بوده که ساخت 400 فضای ورزشی مناسب از جمله سالن‎های چند منظوره برای تحقق این هدف صورت گرفته است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: روزانه 10 مدرسه در نقاط محروم و مناطق پرجمعیتی که بافت فرسوده دارند ساخته می‎شود.

* کار خیران مدرسه‌ساز خداپسندانه و شایسته است

معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش از نقش تأثیرگذار خیران مدرسه‎ساز در ایجاد فضاهای آموزشی در مناطق محروم به نیکی یاد کرد و اذعان داشت: جهاد مدرسه‎سازی و تلاش برای ایجاد فضاهای آموزشی مناسب در نقاط محروم و دورافتاده یک جامعه یک حرکت شایسته و خداپسند است و انشاالله تلاش خیرینی که در این زمینه فعال هستند به بهترین شکل ممکن ممکن مورد توجه ذات اقدس الهی قرار بگیرد.

در مراسم افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎های هفته دولت آزادشهر، جواد قناعت استاندار گلستان، مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عماد مختومی مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، عیسی پائین‎محلی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، سید فاضل دهنوی فرماندار آزادشهر، محمد حسین کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گلستان و جمعی از مسئولان شهرستانی در کنار خانواده‌های معظم شهدا و مردم این منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول