اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته دولت صورت می‌گیرد

تکمیل پروژه‌های عمرانی در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از تکمیل و بهره‌برداری چندین پروژه ورزشی، فرهنگی و عمرانی تا پایان هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

تکمیل پروژه‌های عمرانی در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح‌اله سلگی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در دولت دهم بسیاری از پروژه‌های عمرانی و ورزشی در کشور به اتمام رسید اما در این شهرستان هنوز شاهد پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم.

وی عدم تخصیص اعتبارات را مهمترین علت نیمه‌تمام ماندن پروژه‌ها دانست و افزود: خوشبختانه با همکاری خیرین و بخش خصوصی توانستیم بخش زیادی از این پروژه‌های نیمه تمام را طی یکسال گذشته آماده بهره‌برداری کنیم.

فرماندار آران و بیدگل تکمیل سالن ورزشی بانوان و آقایان، تکمیل سالن ورزشی سفید شهر، احداث سالن اختصاصی شطرنج، بازسازی استادیوم ورزشی، احداث چمن مصنوعی روستای یزدل را از جمله پروژه‌های ورزشی شهرستان ذکر و عنوان کرد: این پروژه‌های نیمه‌کاره با همکاری بخش خصوصی طی یکسال گذشته در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی احداث استخر سرپوشیده دوقلو ویژه آقایان و بانوان، سالن ورزشی محمدآباد کویرات، احداث فاز دوم شرکت فولاد کویر، دانشکده بین‌المللی پزشکی و جاده مواصلاتی آران و بیدگل به کاشان نیز از جمله پروژه‌هایی هستند که طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری می رسند.

سلگی با اشاره به مقام نخست آران و بیدگل در استان در حوزه تولید پسته، پرداخت بیش از 11 میلیارد تومان تسهیلات به 224 طرح کشاورزی با اشتغالزایی 325 نفر، پرداخت 170 میلیون تومان کمک بلاعوض به کشاورزان، احداث1000 هکتار باغ پسته و تولید200 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی را از جمله فعالیت های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل طی یک سال گذشته برشمرد.

این مقام مسئول در مورد فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه صنعت نیز گفت: از صنعتگران دعوت شده تا یک کارخانه خودروسازی در این شهرستان احداث کنند که البته با استقبال روبرو شده و زمین آن نیز در حال واگذاری است.

سلگی، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهر را بسیار ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: فاز اول این مجتمع که شامل بخش اداری آن است تا پایان هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از تدوین و تکمیل سند چشم‌انداز آران و بیدگل بر اساس ظرفیت‌های موجود توسط نخبگان شهر و رونمایی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/2406/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول