اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موجودی 18 میلیارد ریال

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خوسف افتتاح شد

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان خوسف به عنوان چهارمین صندوق در سطح استان و با موجودی 18 میلیارد ریال افتتاح شد.

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خوسف افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف، فرماندار خوسف در مراسم افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خوسف اظهار داشت: پس از ارتقاء خوسف به شهرستان، فعالیت‌های و اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف معدن، صنعت و کشاورزی انجام شده است.

مهدی فرجامی‌فرد اذعان داشت: با تشکیل کارگروه‌های معدن و کشاورزی تلاش شده است تا این دو بخش که از پتانسیل‌های بالقوه شهرستان است رونق و توسعه بیشتری پیدا کند.

فرماندار خوسف تصریح کرد: افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خوسف یکی دیگر از ثمرات تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در بخش کشاورزی است.

فرجامی‌فرد یادآور شد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان خوسف به عنوان چهارمین صندوق در سطح استان و با موجودی 18 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: از 18 میلیارد موجودی این صندوق، مبلغ 54 درصد سهم واریزی بهره‌برداران و 46درصد سهم واریزی دولت بوده که واریز شده است.

فرماندار خوسف گفت: با راه‌اندازی این صندوق در خوسف، کشاورزان دچار مشکل کمبود نقدینگی نمی‌شوند و این صندوق سبب رونق و توسعه بیشتر در بخش کشاورزی شهرستان و زیرساختی برای آینده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز با اشاره به ارزش بخش کشاورزی در خراسان جنوبی اظهار داشت: سهم بخش کشاورزی در اشتغال‌زایی استان 30 درصد در سال 90 و 37 درصد تا پایان سال گذشته بوده است.

هادی بادی توانمندی کشاورزان از طریق ایجاد تشکل‌ها و تعاونی‌ها و خود‌اتکایی مالی‌ را مهمترین عامل توسعه بخش کشاورزی برشمرد و افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در سال 89 با 48 تشکل و موجودی 20 میلیارد ریال در راستای توانمندسازی کشاورزان آغاز به کار کرد و اکنون با 107 تشکل و 200 میلیارد ریال موجودی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/69017/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول