اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته برنامه‌ریزی جیرفت مطرح شد

اختصاص 20 درصد اعتبارات تملک به کمک‌های فنی اعتباری

رئیس گروه فرهنگی معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمان گفت: 20 درصد اعتبارات تملک استانی به کمک‌های فنی اعتباری اختصاص داده شده است.

اختصاص 20 درصد اعتبارات تملک به کمک‌های فنی اعتباری

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی رفیع‌پور ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در این شهرستان اظهار داشت: هشت درصد اعتبارات تملک استانی به طرح‌های هادی و عمران و بهسازی روستاها اختصاص داده شده است.

وی افزود: بخش دیگری از اعتبارات الزامات استانی به آسفالت راه‌های روستایی، زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی و شهرستان‌های جدیدالتأسیس فاریاب، ارزوئیه و نرماشیر اختصاص داده شده است.

رفیع‌پور با اشاره به اینکه یک درصد از اعتبارات تملک استانی به بسیج اختصاص داده شده است، تصریح کرد: بخشی از اعتبار نیز به طرح‌های تأمینی و تربیتی اختصاص یافته که به شهرستان‌های سیرجان و کرمان تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث مصوبات خاص 51 میلیارد تومان به استان کرمان ابلاغ شده است، ابراز داشت: مرکز از این میزان برای 14 میلیارد تومان تصمیم‌گیری کرده و 37 میلیارد تومان باقیمانده است که به شهرستان‌های جنوبی به ویژه شهرستان جیرفت اعتبار خوبی تعلق گرفته است.

رفیع‌پور عنوان کرد: بخشی از اعتبارات در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، زیربنایی، تأمینی، دفاعی و تولیدی هزینه می شود که با هماهنگی معاونت نظارت راهبردی باید دستورالعمل آن نهایی شود که در صورت تخصیص به این شهرستان نیز تعلق می‌گیرد.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه 5 میلیارد و 20 میلیون تومان برای کمک به مساجد در نظر گرفته شده است، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه باید پروژه‌هایی را که مورد توافق فرمانداری و اداره کل باشد، مد نظر قرار دهد.

رفیع‌پور با اشاره به اینکه 20 درصد اعتبارات تملک استانی به کمک‌های فنی اعتباری اختصاص داده شده است، بیان داشت: طبق قانون هرگونه تصمیم‌گیری در زمینه اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی در حیطه وظایف و اختیارات شورای برنامه‌ریزی استان است.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات ویژه تعمیرات و تجهیزات حتماً باید در محل خود هزینه شود، اذعان داشت: همچنین تمام پرداخت‌های مربوط به اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای باید در راستای تحقق اهداف طرح انجام گیرد.

انتهای پیام/80001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول