اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لنده عنوان کرد

پرداخت 25 درصدی اعتبارات شهرداری لنده

شهردار لنده با اشاره به محدود بودن منابع اعتباری در شهرداری گفت: تنها 25 درصدد اعتبارات استانی تخصیص یافته به شهرداری در اختیار ما قرار گرفته است.

پرداخت 25 درصدی اعتبارات شهرداری لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، لطف‌الله آهنین‌جان در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان لنده با اشاره به محدود بودن منابع اعتباری در شهرداری اظهار داشت: در سال 91 مبلغ اعتبار تخصیص یافته به شهرداری لنده 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

وی افزود: متأسفانه از مبلغ تخصیص داده تنها 25 درصد معادل یک میلیارد و  پانصد میلیون ریال آن در اختیار شهرداری گذاشته شده‌ است.

شهردار لنده گفت: به علت تحقق نیافتن و عدم پرداخت مطالبات شهرداری (75 درصد اعتبارات) مجبور به فروش وسائط نقلیه شهرداری برای پرداخت بدهکاری‌های این شهرداری شده است.

آهنین‌جان تصریح کرد: شهرداری لنده با وجود مشکلات مالی توانست برخی مشکلات اساسی شهر در حوزه‌های مختلف را حل نماید.

وی یکی از وظایف اساسی شهرداری را برخورد با افرادی که سد معبر و ایجاد مزاحمت می‌کنند دانست و گفت: یکی از مهمترین کارهای شهرداری برخورد با افراد هنجارشکن و سد معابر و مزاحمت‌های ترافیکی خیابانی است که این شهرداری برابر قانون برخورد کرده است.

شهردار لنده درخصوص استقرار راهنمایی و رانندگی در شهرستان لنده گفت: استقرار راهنمایی و رانندگی در لنده کمک شایان ذکری به شهرداری و رفع گره‌های ترافیکی این شهر خواهد کرد.

آهنین‌جان عنوان کرد: با استقرار راهنمایی و رانندگی این امکان فراهم است که شکل مهندسی خیابان‌ها و تقاطع‌ها و بریدگی‌های درون شهر لنده اصلاح  و از بروز حوادث و مشکلات ترافیکی درون شهری جلوگیری شود.

شهردار لنده در پایان در خصوص ایجاد پارکینگ درون شهری لنده گفت: چندین نفر متقاضی در خصوص ایجاد پارکینگ درون شهری لنده داریم که باید محل و صلاحیت آنها  توسط نهادهای ذیربط مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/82013/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول