اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رباط کریم

فرماندار رباط کریم گفت: 18 میلیارد و 860 میلیون تومان اعتبار از بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تهران به این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور اظهار داشت: شهرستان رباط کریم، رتبه سوم استان تهران را در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دارا است .

وی با بیان اینکه از این مبلغ 12 میلیارد تومان الزامات استانی است، افزود: سهم شاخص اعتباری شهرستان رباط کریم از این مجموعه اعتباری، مبلغ 43 میلیارد ریال است.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: سهم روستاهای شهرستان از این اعتبارات12217 میلیون ریال است.

سلیمان‌پور با اعلام این مطلب که 320 میلیون تومان برای اجرای چمن مصنوعی شهدای رباط کریم در نظر گرفته شده است، گفت: برای تجهیز مساجد شهرستان رباط کریم سه میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های همه مسئولین و مدیران و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در طی سال گذشته، اظهار داشت: امیدواریم با اهتمام جدی همه مسئولان و دولتمردان اعتبارات سال‌جاری به طور کامل تخصیص و حتی افزایش یابد تا امکان اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و توسعه اقتصادی و پیشرفت عمرانی شهرستان رباط کریم فراهم شود.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول