اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه خبر داد

اعتبارات 31 میلیارد ریالی تملک دارایی شهرستان سلطانیه

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه گفت: مبلغ اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان سلطانیه در سال‌جاری، 31 میلیارد و 380 میلیون ریال اعلام شده است.

اعتبارات 31 میلیارد ریالی تملک دارایی شهرستان سلطانیه

احمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اعتبارات شهرستان سلطانیه طی جلسه کمیته برنامه‌ریزی بررسی و احصا شد.

وی با اشاره به اینکه احصا اعتبارات گام بسیار بزرگی در تثبیت شهرستان سلطانیه است، خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای پروژه‌ها نیز با برنامه‌ریزی عمل می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه سهم این شهرستان را از بودجه بدون احتساب استان 3,23 درصد اعلام کرد و گفت: سهم این شهرستان از بودجه با احتساب استان 5,06 درصد است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان سلطانیه در سال‌جاری، 31 میلیارد و 380 میلیون ریال اعلام شده است، تصریح کرد: این اعتبارات در 14 فصل توزیع می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه اعتبارات فصل امور قضایی 375 میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: برای فصل آموزش نیز سه میلیارد و 755 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اختصاصی به فصل فرهنگ و هنر و رسانه‌های جمعی گردشگری دو میلیارد و 406 میلیون ریال اعلام شده است، یادآور شد: اعتبار فصل بهداشت نیز 100 میلیون ریال است.

ذوالقدر اعتبارات فصل رفاه و تامین اجتماعی شهرستان سلطانیه را 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یک میلیارد و 349 میلیون ریال نیز برای فصل تربیت بدنی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی بودجه اختصاص یافته از محل اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان سلطانیه برای فصل کشاورزی و منابع طبیعی را سه میلیارد و 378 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: بودجه اختصاصی برای فصل منابع آب یک میلیارد و 100 میلیون ریال و برای محیط زیست 260 میلیون ریال است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه بودجه فصل انرژی شهرستان سلطانیه را از محل تملک دارایی‌ها 700 میلیون ریال برشمرد و افزود: اعتبارات حمل و نقل نیز از این محل هشت میلیارد و 671 میلیون ریال برآورد شده است.

وی اعتبارات فصل ارتباطات شهرستان سلطانیه را 80 میلیون ریال، مسکن، عمران شهری، روستایی و عشایری را هشت میلیارد ریال و فصل نظم و امنیت عمومی را یک میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول