اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

تکمیل کمربندی 15 خرداد شهرکرد 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

شهردار شهرکرد گفت: تکمیل باند دوم کمربندی 15 خرداد شهرکرد بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

تکمیل کمربندی 15 خرداد شهرکرد 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،نورالله غلامیان صبح امروز در بازدید از پروژه تکمیل باند دوم کمربندی 15 خرداد شهرکرد اظهار کرد: برای ساخت باند دوم کمربندی 15 خرداد از میدان کوهرنگ تا اتصال به بلوار فارابی جنوبی شهرکرد تاکنون 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است که برای تکمیل این محور 20 میلیارد اعتبار دیگر مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرکرد نسبت به آزادسازی اراضی این مسیر اقدامات زیادی را انجام داده، افزود: علی‌رغم توافقات صورت گرفته، اداره راه و شهرسازی این استان به تعهدات خود نسبت به احداث ابنیه فنی مسیر، زیرسازی، روسازی و آسفالت این پروژه هیچ اقدامی انجام نداده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به پیشرفت 70 درصدی عملیات باند دوم کمربندی 15 خرداد تصریح کرد: با توجه به حساسیت محور و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، این شهرداری نسبت به زیرسازی، ساخت ابنیه و عملیات عمرانی آن اقدامات لازم را انجام داده به نحوی که تنها آسفالت این مجموعه باقی مانده است.

وی تصریح کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام گرفته با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری مقرر شد اداره راه و شهرسازی نسبت به آسفالت این محور اقدام نماید یا هزینه آسفالت، خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی که افزون بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است را در اختیار شهرداری شهرکرد بگذارد.

غلامیان بیان داشت: روان‌سازی ترافیک، بهبود در عبور و مرور خودروها، کاهش طول زمان سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری و همچنین کاهش خطرات ناشی از تصادفات از جمله اهداف تکمیل باند دوم کمربندی 15 خرداد شهرکرد است.

وی افزود: باند دوم این محور از میدان کوهرنگ برای اتصال به بلوار فارابی جنوبی به طول 2 هزار و 400 متر و عرض 12 متر است که در این مسیر شش دهانه پل عرضی با دهانه‌های دو تا پنج متر احداث شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در ساخت باند دوم کمربندی 15 تاکنون 37 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری انجام شده یادآور شد: تاکنون 42 هزار مترمکعب عملیات خاکریزی و 29 هزار مترمربع عملیات زیرسازی در این محور انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار به موقع، پیش بینی می‌شود باند دوم کمربندی 15 خرداد شهرکرد تا اوایل پائیز سال جاری به بهره‌برداری برسد.

این مسئول بر ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی این شهرداری تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به رشد روزافزون جمعیت و توسعه شهر و از سوی دیگر انتظارات و توفیقات شهروندان در بهره‌مندی از خدمات متنوع و عدم درآمد پایدار شهرداری شایسته توجه بیشتر است.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: بر همین اساس مسیر حرکت و اقدامات شهرداری دقیقاً منطبق با خواسته‌های شهروندان و آنچه مطالبه کرده‌اند قرار گرفته است.

انتهای پیام/68001/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول