اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سلطانیه:

سهم شهرستان سلطانیه از بودجه استان زنجان مشخص شد

سرپرست فرمانداری سلطانیه گفت: سهم شهرستان سلطانیه از بودجه استان زنجان براساس شاخص‌های مختلفی مشخص شده است.

سهم شهرستان سلطانیه از بودجه استان زنجان مشخص شد

احمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور استقرار نیروهای مورد نیاز در فرمانداری سلطانیه در مرحله نخست باید چارت مورد نظر در این زمینه اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیگیر چارت فرمانداری سلطانیه هستیم، خاطرنشان کرد: بر اساس چارت اعلام شده نیروهای مورد نیاز و پرسنل تامین می‌شود.

سرپرست فرمانداری سلطانیه با بیان اینکه در حال حاضر ساختمانی به صورت موقت به فرمانداری سلطانیه اختصاص یافته است، تصریح کرد: مردم نیز خودرویی را به فرمانداری اهدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ساختمانی نیز در اختیار اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است، ادامه داد: در حال حاضر با هماهنگی با تعدادی از ادارات و تامین زمین، نسبت به احداث ساختمان آنها اقدام می‌شود.

ذوالقدر یادآور شد: برخی از ادارات نیز شعبه‌هایی در شهر سلطانیه داشته‌اند که به اداره شهرستان تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتباراتی برای شهرستان سلطانیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در بخش گردشگری نیز اعتباراتی را پیگیری می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه بودجه استان زنجان قبلاً به هفت شهرستان تقسیم شده بود، افزود: با پیگیری‌های مجدانه سهم شهرستان سلطانیه نیز مشخص و بودجه به هشت قسمت تقسیم شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز میزان اعتبار اختصاصی به شهرستان سلطانیه اعلام نشده است، گفت: تعیین سهم شهرستان و استقلال آن از نظر بودجه از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/73006/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول