اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

سلطانیه ظرفیت‌های بسیاری برای پیشرفت دارد

استاندار زنجان گفت: سلطانیه ظرفیت‌های بسیاری برای پیشرفت دارد.

سلطانیه ظرفیت‌های بسیاری برای پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد امشب در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان فرمانداری شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری‌های انجام شده و پیگیری‌های مجدانه مسئولان، بخش سلطانیه به شهرستان تبدیل شده و زمینه ارتقای این منطقه فراهم شد.

وی با اشاره به اقدامات استان در راستای تبدیل بخش‌ها و دهستان‌های مستعد برای ارتقا افزود: مقرر بود چهار بخش از استان زنجان تبدیل به شهرستان و هفت دهستان نیز به بخش تبدیل شود که در اولویت آنها سلطانیه قرار داشت.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در اولویت قرار داشتن سلطانیه به علت ظرفیت‌های قابل قبول موجود در این بخش بود.

وی با بیان اینکه مقرر بود، مراسم رسمی تبدیل سلطانیه به شهرستان در ایام دهه فجر صورت گیرد، اضافه کرد: به علت برخی از مراحل اداری این کار میسر نشد که در نهایت با پیگیری‌های مستمر این کار به انجام رسید.

رئوفی‌نژاد در ادامه با تأکید بر انجام اقدامات لازم در زمینه ایجاد ادارات مورد نیاز در سلطانیه، اذعان کرد: همت مسئولان نباید محدود به عوض کردن تابلو باشد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ظرفیت‌های لازم در شهرستان از مهم‌ترین موضوعات پس از ارتقای این بخش است، تصریح کرد: در موقعیت کنونی ضرورت ندارد، ساختمان اداری همه ادارات در این شهرستان وجود داشته باشد، بلکه ایجاد برخی از ادارات مورد نیاز در این منطقه کافی است.

استاندار زنجان در پایان با اشاره به تاثیرات تبدیل سلطانیه به شهرستان، متذکر شد: این اقدام موجب افزایش اعتبارات تخصیصی به استان می‌شود.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول