اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

برگزاری جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان سلطانیه

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان سلطانیه خبر داد.

برگزاری جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفار سرداری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرروش سلطانیه اظهار کرد: در سرشماری انجام شده در سال 1355 درصد باسوادان استان زنجان 30 بود.

وی در ادامه با اشاره به سرشماری انجام شده در سال 90، تصریح کرد: بر اساس این سرشماری درصد باسوادان استان به 92،6 رسیده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین به درصد باسوادی شهرستان سلطانیه نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر میزان باسوادی در این استان 91 درصد است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه آمادگی برای باسواد کردن همه باسوادان استان تصریح کرد: مسئله اصلی شناسایی مخاطبان با همان اشخاص بی‌سواد است.

سرداری با بیان اینکه شهرستان سلطانیه سال گذشته در جذب سوادآموز رتبه دوم را در استان کسب کرد، افزود: امید است، امسال نیز شهرستان سلطانیه اقدامات مطلوبی را در این بحث انجام دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سلطانیه در این زمینه تصریح کرد: امیدواریم سلطانیه نخستین شهرستانی باشد که جشن ریشه‎کنی بی‌سوادی را در استان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول