اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک خبر داد

حل مشکل آبرسانی به روستاهای قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت:‌ مشکل آبرسانی به روستاهای قشلاق اول و دوم و داودآباد حل شد.

حل مشکل آبرسانی به روستاهای قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ رضا ریاحی پیش از ظهر امروز در بازدید از مراحل عملیات نصب شیر فشارشکن و تاسیسات ، چاهها و مخازن ذخیره آب این شهرستان گفت: روستاهای قشلاق اول و دوم و همچنین داوودآباد شهرستان قرچک از نعمت آب شرب شیرین بهره‌مند شدند.

فرماندار شهرستان قرچک با اعلام رضایت از این رخداد مهم اظهار داشت: با توجه به مشکلات سه روستای این شهرستان با خارج کردن دو حلقه چاه و وصل آب این روستاها به آب شهری در نظر گرفتیم هرچه زودتر نسبت به بهره‌مندی اهالی از نعمت آب شیرین اقدام کنیم.

وی در ادامه افزود: براساس رایزنی‌های صورت گرفته و صدور دستورات لازم اهالی روستاهای داوود‌آباد، قشلاق اول و دوم با اصلاح شبکه آبرسانی و نصب شیرهای فشارشکن می‌توانند از این پس از آب شرب شیرین استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای عملیات نصب شیرفشارشکن در ابتدای ورودی این روستاها بعد از بازدید از تاسیسات، چاه‌ها و ذخیره‌های آب شرب شهر باقرآباد دستورات جهت انتقال آب شیرین صادر شد.

وی افزود: در نظر داریم دیگر شبکه‌های فرسوده شهرستان را نیز اصلاح یا بازسازی کنیم تا بتوانیم به‌صورت مساوات تمام شهروندان را از آب مورد نیاز بهره‌مند کنیم.

فرماندار شهرستان قرچک در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای 3 کیلومتر شبکه آبرسانی به شهرک سپاه، اجرای 2 کیلومتر شبکه آبرسانی به مجتمع 400 واحدی فاز یک و 2 بسیجیان و نصب انشعبات مجتمع‌های 624 واحدی نگارستان در این مدت با پیگیری‌های فرمانداری و فعالیت شرکت آبفای جنوب شرق استان تهران انجام شد.

ریاحی در پایان به حفر دو حلقه چاه جدید در شهرستان قرچک اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک با هدف افزایش تولید و تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان دو حلقه چاه در شهرستان قرچک حفاری می‌شود.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان گفت: پس از اتمام مرحله حفاری دو حلقه چاه و آزمایش پمپاژ، چاه مذکور تجهیز و به شبکه آبرسانی شهرستان قرچک متصل می‌شود. 

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول