اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای هرمزگان خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری از 6 طرح آبرسانی در هفته دولت

مدیر عامل آبفای هرمزگان از افتتاح شش طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 222 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و بهره‌برداری از 6 طرح آبرسانی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین خادمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین آب شهرهای فین، زیارتعلی، جناح و روستاهای حومه، توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی به روستاهای کهورستان بندرخمیر، تامین آب شهرک‌های صنعتی استان و انتقال آب به منطقه فرامرزان از پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری آبفا در هفته دولت امسال است.

وی بهره‌برداری از خط انتقال آب به منطقه فرامرزان را از بزرگ‌ترین طرح‌های آبرسانی هرمزگان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح اعتباری معادل 165 میلیارد  ریال هزینه شده است.

مدیر عامل آبفای هرمزگان در ادامه افزود: عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی هفته دولت شامل؛ اجرای شبکه توزیع آب شرب شهرهای مارم و حسین آباد به طول 8 کیلومتر، عملیات اجرایی احداث خط انتقال آب از فاز دوم تصفیه خانه آب بندرعباس به شهرک صنعتی گمبرون و دانشگاه هرمزگان است.

وی همچنین اضافه کرد: آبرسانی از مخزن خونو به کهورستان و روستاهای اطراف به طول 2.1 کیلومتر، طرح انتقال آب به طول 9 کیلومتر به شهرهای جناح و روستاهای حومه و احداث مخزن 1000 متر مکعبی شهر زیارتعلی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح و بهره برداری در این هفته است.

انتهای پیام/88001/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول