اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس خبر داد

قول وزیر نفت برای افزایش اعتبارات بیمارستان در حال ساخت دیر

نماینده شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان دیّر با همکاری خوب نفت و گاز در حال پیشرفت است که در این زمینه وزیر نفت قول همکاری و افزایش اعتبارات را داده‌اند.

قول وزیر نفت برای افزایش اعتبارات بیمارستان در حال ساخت دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان دیّر با بیان اینکه جاده وفاق دیّر کنگان حلقه اتصال پارس جنوبی و شمالی است، اظهار داشت: برای تکمیل جاده وفاق در سال 91 حدود 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که امیدواریم این پروژه مهم به زودی در دسترس مردم این شهرستان‌ها قرار گیرد.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه تفاوت اعتبارات در شهرستان‌های حوزه انتخابیه گفت: شهرستان کنگان و جم و بنک از اعتبارات حق آلایندگی بهره می‌برند، ولی شهرستان دیّر از این نعمت محروم است، البته چندی پیش شهرداری‌های حوزه انتخابیه جلسه‌ای داشتند و اعتبار خوبی به همراه یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی در اختیار آنان قرار گرفت.

احمدی افزود: بیمارستان دیّر با همکاری خوب نفت و گاز در حال پیشرفت است که در این زمینه وزیر نفت قول همکاری و افزایش اعتبارات را داده‌اند.

وی توجه به میراث فرهنگی شهرستان را یادآور شد و گفت: انتظار ما توجه و عنایت بیشتر به میراث فرهنگی منطقه است که در این زمینه مبلغ یک میلیارد ریال برای ترمیم میراث فرهنگی شهر بردستان اختصاص یافته، ولی باز راضی نیستیم و از مسئولان میراث فرهنگی می‌خواهیم به راه اندازی موزه‌های مردم شناسی اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی به موضوع بومی گزینی در پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: شعاع اختصاصی بومی عسلویه مورد اعتراض است و بحث ما این است که اگر قرار بر تغییر این مصوبه دولت بوده، باید دایره کار که 50 درصد گزینش بومیان است، تغییر کند که در این مدت نسبت به موضوع انتزاع عسلویه از استان واکنش بسیار خوبی داشته‌ایم و انتظار از نمایندگان فارس این است در تصمیمات خود نسبت به استان همجوار با دوراندیشی عمل کنند.

احمدی ادامه داد: احداث پایگاه امداد هوایی به دلیل ایراد دولت فعلا عملی نشده که امیدواریم پس از ترک تشریفات قرارداد آن به مرحله عملیاتی برسد که در این زمینه هلال احمر استان و شهرستان دیر و فرمانداری تلاش بسیار خوبی داشته‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با ابراز نارضایتی از وضعیت بیمارستان کنگان گفت: از بیمارستان کنگان و خدمات رسانی آن راضی نیستیم و به دنبال ارتقای بیمارستان هستیم که در این زمینه اعتباراتی اختصاص یافته و شاهد افزایش پزشک متخصص در بیمارستان بوده‌ایم، زیرا حدود 200 هزار نفر از خدمات بیمارستان کنگان استفاده می‌کنند که امیدواریم با راه اندازی بیمارستان دیّر و 32 تختخوابی عسلویه این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/66003/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول