اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

نرم جمعیتی عامل تعطیلی برخی مدارس متوسطه اول دشتستان است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: نرم جمعیتی عامل تعطیلی برخی مدارس متوسطه اول دشتستان است.

نرم جمعیتی عامل تعطیلی برخی مدارس متوسطه اول دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات مربوط به مدارس مقطع متوسطه اول شهر آبپخش گفت: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی آموزش و پرورش، مدارس زیر نرم جمعیتی باید تعطیل و با مدارس دیگر ادغام شوند.

وی افزود: جمعیت برخی از مدارس مقطع متوسطه اول در آبپخش پایین‌تر از نرم جمعیتی این مقطع در حوزه شهری است و به‌ همین دلیل مسئله تعطیلی این مدارس و ادغام با مدارس دیگر در آستانه سال تحصیلی جدید مطرح شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته به ‌منظور رفع مشکل تعطیلی مدارس شهرستان دشتستان مذاکرات و رایزنی‌های فراوانی انجام داده‌ایم و نتایج خوبی در این زمینه حاصل شده است.

اسدی اظهار داشت: 36 مدرسه شهرستان دشتستان در آستانه تعطیلی بوده‌اند و با رایزنی روزهای گذشته شاهد کاهش این میزان به پنج مدرسه در مناطق مختلف شهری و روستایی بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: پیگیری‌های صورت گرفته در ارتباط با نرم جمعیتی مدارس مقطع متوسطه اول (راهنمایی) در شهرستان دشتستان و تغییر در نرم جمعیتی مدارس سبب جلوگیری از تعطیلی تعداد زیادی از مدارس دشتستان شده است.

این مسئول اظهار داشت: در شهر آبپخش مشکل خاصی در حوزه آموزشی وجود ندارد و وضعیت مطلوبی در ارتباط با مدارس مقطع متوسطه اول شاهد خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: در مقطع متوسطه دوم (دبیرستان) وضعیت خیلی خوبی شاهد هستیم و هیچ مشکلی در این مقطع وجود ندارد.

اسدی در ارتباط با وضعیت مدارس روستایی شهرستان دشتستان در سال تحصیلی پیش رو گفت: در ارتباط با مدارس روستایی هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و نرم جمعیتی موجود در ارتباط با مدارس روستایی با حفظ این مدارس مطابق است.

وی افزود: در انجام امور تابع قوانین و مقررات هستیم و تمامی اقدامات و عملکرد ما در راستای مقررات و قوانین موجود صورت گرفته است.

اسدی یادآور شد: تمام تلاش و توان خود را برای شروع سال تحصیلی جدید و ارائه خدمات آموزشی مطلوب به شهروندان دشتستانی به‌کار گرفته‌ایم و در این زمینه هیچ کوتاهی از جانب مسئولان شهرستان صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول