اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی آتی صورت می‌گیرد

فعالیت 289 نیروی تخصصی قرآن در مدارس قرآنی اصفهان

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به‌کار‌گیری 289 نیروی تخصصی قرآنی برای فعالیت در مدارس تخصصی و فوق‌برنامه قرآنی موجود در سطح استان از برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آتی است.

فعالیت 289 نیروی تخصصی قرآن در مدارس قرآنی اصفهان

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رشد چشمگیر فعالیت‌های قرآنی در مدارس استان اظهار کرد: ارتقای مباحث قرآنی به منظور مقابله با هنجار‌های اجتماعی موجود در مدارس باید در تمام زمان‌ها از اولویت‌های برنامه‌ای آموزش و پرورش باشد.

وی به تعداد مدارس قرآنی فعال در سطح استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در سال تحصیلی آتی 88 مدرسه تخصصی قرآن و 300 مدرسه فوق برنامه قرآنی در سراسر استان فعال است و دانش‌آموزان متقاضی می‌توانند برای ارتقای استعداد‌های قرآنی خود در این مدارس تحصیل کنند.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان در راستای افزایش کیفیت سطح مدارس تصریح کرد: به‌کار‌گیری 289 نیروی تخصصی قرآنی برای فعالیت در مدارس تخصصی و فوق‌برنامه قرآنی موجود در سطح استان از برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آتی است.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از ظرفیت‌های این نیرو‌ها سطح قرآنی دانش‌آموزان و مربیان مدارس ارتقا پیدا می‌کند، اضافه کرد: مدارس قرآنی موجود در سطح قرآن در راستای آموزش دانش‌آموزان در تمام دوره‌های تحصیلی و با رویکرد دوره ابتدایی فعالیت می‌کنند.

نم‌نبات با بیان اینکه نیرو‌های به‌کار گرفته شده در این مدارس از حافظان، قاریان و نخبگان قرآنی هستند، تاکید کرد: استقبال دانش‌آموزان برای تحصیل در مدارس قرآنی چشمگیر است و امیدواریم در سال تحصیلی آتی نیز درصد بالایی از دانش‌آموزان استان زیر پوشش آموزش‌های مدارس تخصصی و فوق برنامه قرآنی قرار بگیرند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول