اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اصفهان:

درصدد اجرای طرح مروج سلامت در 100 درصد مدارس اصفهان هستیم

معاون بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی گذشته طرح مروج سلامت در یک‌هزار و 15 مدرسه در استان اصفهان اجرا شده و اجرای این طرح در 100 درصد مدارس استان از برنامه‌های آموزش و پرورش است.

درصدد اجرای طرح مروج سلامت در 100 درصد مدارس اصفهان هستیم

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تأمین سلامت و بهداشت مدارس امری مهم در راستای کاهش بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در میان دانش‌آموزان است، اظهار داشت: اجرای طرح مدارس مروج سلامت در مدارس یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی در حوزه تأمین بهداشت و سلامت مدارس است.

وی با بیان اینکه طرح مدارس مروج سلامت از سال 1388 در سطح استان اجرا شده، اضافه کرد: در سال 1389 این طرح در 50 مدرسه و در سال 1390 نیز طرح مروج سلامت در 70 مدرسه اجرا شده است.

معاون بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش استان در حوزه بهداشت و سلامت تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته طرح مروج سلامت در یک‌هزار و 15 مدرسه در استان اصفهان اجرا شده و اجرای این طرح در 100 درصد مدارس استان از برنامه‌های آموزش و پرورش است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی آتی طرح مدارس مروج سلامت به صورت فرا‌گیر‌تر در مدارس استان اجرا می‌شود، ادامه داد: مدارس مروج سلامت به عنوان منادیان سلامت و الگو‌های دیگر مدارس در حوزه بهداشت و سلامت محسوب می‌شوند.

داوری با بیان اینکه راه‌اندازی مدارس مروج سلامت به اعتبارات خاصی نیاز ندارد، تاکید کرد: این مدارس با مشارکت اولیای دانش‌آموزان و همکاری مدیریت مدارس و ادارات آموزش و پرورش اداره می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مدارس مروج سلامت باید در شأن نظام جمهوری اسلامی باشند، متذکر شد: اصفهان در زمینه فعالیت مدارس مروج سلامت به خوبی عمل کرده و ترویج و استقرار مفاهیم ارتقای سلامت در میان دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در میان دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول