اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان خبر داد

تغییر نرم جمعیتی مدارس متوسطه اول در مناطق روستایی دشتستان

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان از تغییر نرم جمعیتی مدارس متوسطه اول در مناطق روستایی دشتستان خبر داد.

تغییر نرم جمعیتی مدارس متوسطه اول در مناطق روستایی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات مربوط به مدارس مقطع متوسطه اول شهر آبپخش گفت: توسعه همه‌جانبه شهرستان دشتستان اولویتی است که مسئولان این شهرستان با تمام توان برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: در عرصه آموزشی اهتمام و جدیت خوبی در شهرستان شاهد هستیم و در سال‌های اخیر شاهد ارائه خدمات برجسته در حوزه آموزشی بوده‌ایم.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در ارتباط با مشکل مربوط به مدارس مقطع متوسطه اول شهر آبپخش در روزهای گذشته پیگیری‌های فراوانی انجام داده‌ایم.

مهتدی اظهار داشت: در مناطق مختلف شهرستان دشتستان شاهد وجود مشکلات مشابه با این موضوع بوده‌ایم که با رایزنی‌های صورت گرفته بخش اعظمی از آن برطرف شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته به‌ منظور جلوگیری از تعطیلی مدارس متوسطه اول دشتستان، عنوان کرد: تغییر نرم جمعیتی مدارس مقطع متوسطه اول در مناطق روستایی یکی از خواسته‌های ما بوده و از این طریق مانع تعطیلی بسیاری از مدارس شهرستان در این مقطع تحصیلی شده‌ایم.

این مسئول اظهار داشت: تلاش می‌کنیم برای رفع مشکل مربوط به تعطیلی برخی مدارس مقطع متوسطه اول شهر آبپخش راه‌ حلی پیدا کنیم و منافع مردم را در این زمینه تامین کنیم.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: در ارتباط با مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف به ‌صورت تخصصی با کارشناسان همان حوزه بحث و رایزنی می‌کنیم و از این طریق نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام می‌کنیم.

مهتدی ادامه داد: در تمامی عرصه‌های کاری به رضایت و آسایش مردم توجه داریم و تمامی اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان مبتنی بر همین اصل بوده است.

انتهای پیام/2452/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول