اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نظارت‌ها بر اقلام مورد نیاز مردم در ایام بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر کیف و کفش مدارس، لوازم‌التحریر، نوشت‌افزارها، کامپیوتر، سرگرمی‌های کودک و نوجوان و .... صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه آغاز مدارس در استان زنجان از دهم شهریور ماه سال‌جاری تا دهم مهر ماه اجرا می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان تصریح کرد: به صورت تمام وقت از واحدهای عرضه‌کننده مورد نیاز مردم در این ایام بازرسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با آغاز طرح نظارتی ویژه در استان زنجان، از ساعت هشت صبح تا 14 و از 16 عصر تا 20 به واحدهای مختلف و بازار نظارت می‌شود، اضافه کرد: رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی نیز در دستور کار مجمع امور صنفی استان قرار دارد.

شریفی یادآور شد: مردم برای ارائه شکایات خود می‌توانند با شماره‌های 3239860، 3223566، 3228031 و 3262553 و یا با شماره 124 ستاد خبری تماس بگیرند.

وی عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، تقلب، گران‌فروشی و کم‌فروشی را از مهم‌ترین تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان برشمرد.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان زنجان، اضافه کرد: این نمایشگاه از 15 تا 22 شهریور ماه در استان دایر است.

وی با تاکید بر اینکه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پاییزه با تخفیف 10 تا 20 ارائه می‌شود، ادامه داد: در زمینه کیفیت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه نیز نظارت‌ها و بازرسی‌های لازم صورت می‌گیرد.

شریفی توزیع لوازم مربوط با مدرسه را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه پاییزه در زنجان برشمرد و افزود: از واحدهای تولیدی نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول