مهدی ارشادی در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در این مدت از سال جاری به بیش از 220 درخواست مردمی در بازرسی استانداری کردستان رسیدگی شده است.
مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر درخواستهای رسیده به این دفتر در دو بخش شکایات و نیز نامههای دریافتی از سفرهای استانی هیئت دولت از طریق سامانه سامد بوده است.
این مسئول تصریح کرد: در این مدت همچنین 28 مورد شکایات از سوی مردم استان به این دفتر ارجاع شده که با اولویتبندی موضوعهای ارائه شده به درخواستهای آنها در حداقل زمان ممکن رسیدگی شده است.
ارشادی ادامه داد: درخواستهای مطرح شده عمدتا در مورد دستگاههای اجرایی و خدماتی صورت گرفته که پس از ارجاع پرونده به این دستگاهها مراحل حل و فصل مشکلات و نارساییهای موجود از طریق کارشناسان این دفتر دنبال شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف این دفتر هرگونه موارد تخلف در امورات اداری به ویژه در مورد کارکنان ادارات و سازمانهای دولتی، ضعفهای مدیریتی، نقض قوانین و مقررات و آییننامههای مصوب، فساد مالی و اداری و سوءاستفاده از امکانات عمومی و دولتی رسیدگی و مورد پیگرد قرار میگیرد.
مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان در پایان اذعان داشت: سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) با سامانه 111 آماده پاسخگویی به درخواستهای قانونی و گزارشات مردم است.
انتهای پیام/79001/ن20/ژ1001