اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت فردوس خبر داد

اجرای 1000 بازرسی از واحدهای صنفی فردوس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس از اجرای هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.

اجرای 1000 بازرسی از واحدهای صنفی فردوس

احمد نعیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  فارس در فردوس اظهار کرد: با هدف نظارت و کنترل بازار، واحدهای خدماتی و تولیدی سطح شهرستان فردوس از ابتدای سال جاری تاکنون مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری همچنین تعداد 12 گشت مشترک با همکاری نیروی انتظامی و اداره تعزیرات شهرستان فردوس انجام و پرونده‌های تخلف نیز برای تعدادی از واحدهای صنفی شهرستان تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس از تشکیل 35 پرونده تخلف به ارزش ریالی 18 میلیون و 500 هزار تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: مواردی همچون گران فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت از جمله تخلفات صورت گرفته در واحدهای صنفی سطح شهرستان است.

 

برگزاری نمایشگاه پاییزه در فردوس

نعیمی از برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه در شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه در نیمه دوم شهریورماه برگزار و در آن اجناس و کالاهای متنوعی توسط اصناف بومی و غیربومی عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر ارائه کالاهای باکیفیت در نمایشگاه پاییزه فردوس، یادآور شد: به منظور حمایت از مصرف کنندگان اجناس و کالاهای نمایشگاه 15 تا 20 درصد زیر قیمت عرف بازار عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس همچنین به اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح در 12 فروشگاه سطح شهرستان برگزار و در آن 46 تن مرغ، 16 تن برنج وارداتی، 32 تن برنج سفید ایرانی، 17 تن حبوبات، 10 تن گوشت قرمز، 34 تن قند و 90 تن شکر عرضه شد.

نعیمی با اشاره به عدم وجود سالن نمایشگاهی در فردوس، افزود: برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در شهرستان همواره با مشکل مواجه هستیم و هیچ سالن و مکان مناسب و دائمی برای برگزاری نمایشگاه در شهرستان فردوس وجود ندارد.

وی از مسئولان شهرستان خواست تا فضایی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های شهرستان فردوس در نظر بگیرند تا روند برگزاری نمایشگاه با سرعت و کیفیت بهتری انجام شود.

انتهای پیام/69007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول