اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل بیش از 4 هزار پرونده در طرح بازرسی ویژه ماه رمضان خراسان‌رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با بیان این‌که در طرح بازرسی ضیافت الهی 55 هزار بازرسی در خراسان‌رضوی انجام شده است، گفت: با اجرای این طرح چهار هزار و 697 پرونده تشکیل شد.

تشکیل بیش از 4 هزار پرونده در طرح بازرسی ویژه ماه رمضان خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر فخرموحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در طرح بازرسی ضیافت الهی در خراسان‌رضوی 55 هزار بازرسی انجام شد و چهار هزار و 697 پرونده تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت و بروز تخلفات در ماه مبارک رمضان طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان از چهارم تیرماه تا پنجم مردادماه انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از همکاری تعداد یک‌هزار و 638 بازرس افتخاری و 212 بازرس نامحسوس در طرح ویژه ماه مبارک رمضان در استان خراسان‌رضوی خبر داد.

فخرموحدی ادامه داد: انواع مواد غذایی به‌ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی‌های مرسوم این ماه از جمله کالاهای مشمول این طرح بوده است.

وی تصریح کرد: در طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان فرمانداری، تعزیرات، مجامع امور صنفی و رسانه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی یادآور شد: در طرح ویژه ماه مبارک رمضان چهار هزار و 697 پرونده به ارزش ریالی 26 میلیارد ریال تشکیل شده است.

فخرموحدی عنوان کرد: این طرح با هدف پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات در استان و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه، انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند هر گونه کمبود، گرانی، احتکار و کم‌فروشی را با سامانه 124 ستاد خبری این سازمان در جریان بگذارند.

انتهای پیام/70022/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول