اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

کارشناسی مالکیت 80 ملک متعلق به آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از کارشناسی مالکیت 80 ملک متعلق به آموزش و پرورش خبر داد.

کارشناسی مالکیت 80 ملک متعلق به آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: بزرگترین سرمایه هر کشور نیروهای انسانی و توانمندش بوده و اگر سخت‌افزار داشته باشیم اما افراد متخصص، کارشناس و متعهد نداشته باشیم نمی‌توانیم کار موثری انجام دهیم.

وی افزود: تمام کسانی که امروز در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین و خدمتگزار هستند از مدارس نشات گرفته و به عرصه ظهور و بروز رسیده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری آموزش و پرورش در ابعاد مختلف نیازهای اجتماعی و روند رشد جوامع مختلف انسانی نقش اساسی آموزش و پرورش را به وضوح نشان می‌دهد.

اسدی بیان داشت: آموزش و پرورش را مهمترین ارکان در تربیت آموزش انسان‌ها و چهار رکن دانش‌آموز، معلم، خانواده و نظام مدیریت نقش اساسی را در آموزش و پرورش ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: تربیت دانش‌آموزان با اخلاق اسلامی یکی از اولویت‌هایی است که آموزش و پرورش در مسیر دستیابی به آن تلاش‌های فراوانی داشته و در این زمینه شاهد برگزاری برنامه‌های متعددی بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: پیگیری مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش یکی از اولویت‌های اساسی اداره آموزش و پرورش دشتستان است و پس از برگزاری هر جلسه بدون فوت وقت در راستای تحقق مصوبات این شورا تلاش می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: از تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار داریم در راستای تحقق مصوبات این شورا که توسعه علم و دانش در شهرستان است، همکاری مطلوب با این اداره داشته باشند.

اسدی ابراز داشت: تحصیل اسناد مالکیت آموزش و پرورش در سطح شهرستان یکی از مصوبات شورای قبل آموزش و پرورش شهرستان بوده و در این زمینه با ادارات ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و شهرداری و ... جلسات متعددی برگزار شد که نتایج خوبی حاصل گردید.

وی با تشریح روند تحصیل اسناد مالکیت مربوط به اداره آموزش و پرورش دشتستان تصریح کرد: تا کنون در ارتباط با 80 ملک به اداره آموزش و پرورش کارشناسی انجام گرفته و مابقی در حال انجام است و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این روند طی شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: افزایش سطح مشارکت مردم به‌منظور پیشبرد اهداف آموزش و پرورش از اصول مهمی است که در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

اسدی اظهار داشت: رفع مشکلات مدارس منوط به مشارکت اولیا در امور مدارس و واحد‌های آموزشی است و فارغ از این موضوع تحقق اهداف آموزش و پرورش در سطح منطقه‌ای به سختی صورت می‌گیرد.

وی افزود: به‌منظور ساماندهی سرویس مدارس برگزاری جلسه کارگروه حمل و نقل دانش‌آموزی شهرستان دشتستان امری ضروری است که انتظار می‌رود مدیریت ارشد شهرستان در این زمینه هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/2452/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول