اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

فعالیت‌های فرهنگی مهم‌ترین اولویت مسئولان دشتستان است

فرماندار دشتستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی مهم‌ترین اولویت مسئولان دشتستان است.

فعالیت‌های فرهنگی مهم‌ترین اولویت مسئولان دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و اظهار داشت: به برکت انقلاب و نظام مقدس اسلامی در سال‌های اخیر شاهد ارائه خدمات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف مورد نیاز شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

وی افزود: با توجه به خدمات صورت گرفته در سال‌های اخیر بخش مهمی از نیازها و مشکلات شهرستان دشتستان برطرف شده و محرومیتی که در دهه‌های قبل در شهرستان شاهد بوده‌ایم، از این شهرستان رخت  بسته است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مسئولان دشتستان با جدیت در راستای توسعه شهرستان و رفع محدودیت‌های این شهرستان گام برمی‌دارند و امیدواریم با تلاش و همت شبانه‌روزی مسئولان دیگر اثری از محرومیت و مشکلات در شهرستان دشتستان وجود نداشته باشد.

خرمی بیان داشت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی از اولویت‌هایی است که مدیریت شهرستان به آن توجه دارد و شاهد برنامه‌ریزی گسترده و کارآمدی در این زمینه بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: ترسیم نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان یکی از نیازهای اساسی این شهرستان محسوب می‌شود و در این زمینه از نظرات و راهکارهای تمامی فعالان فرهنگی بهره‌مند خواهیم شد.

این مسئول اذعان داشت: تمسک به قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایت فقیه در همه عرصه‌های زندگی اجتماعی باعث موفقیت و خیر و برکت می‌شود و در تمامی اقدامات خویش باید به آن توجه داشته باشیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: کار فرهنگی و فرهنگ قرآنی و دینی باید سرلوحه و اساس همه برنامه‌های مدیریتی باشد و بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این حوزه ضروری است.

خرمی ابراز داشت: جوانی که در سایه قرآن و در مکتب اهل بیت تربیت شود در همه عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی فردی موفق و مثمر ثمر خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز عشق به امام و رهبری و ولایت علاوه بر اقتدار نظام باعث بوجود آمدن سد محکمی در برابر دشمنان اسلام شده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول